Gå til innhold

Barneklær - stadige «lanseringer». Kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser blant annet på Instagram at det er lanseringer av kolleksjoner fra Gullkorn, MarMar, MeMini etc. på spesifikke datoer. Virker som om folk sitter klare og hiver seg på når nye ting blir lansert. Nå er det visst julepysjer fra Lilleba som skal komme. 

Kan noen fortelle hva som er greia? Virker som om disse klærne er ganske dyre. Hvem kjøper dette? 

Anonymkode: 0aff0...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Følger på INGEN måte med på dette. Jeg kjøper brukt på Finn 

Endret av BethD
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser blant annet på Instagram at det er lanseringer av kolleksjoner fra Gullkorn, MarMar, MeMini etc. på spesifikke datoer. Virker som om folk sitter klare og hiver seg på når nye ting blir lansert. Nå er det visst julepysjer fra Lilleba som skal komme. 

Kan noen fortelle hva som er greia? Virker som om disse klærne er ganske dyre. Hvem kjøper dette? 

Anonymkode: 0aff0...3cb

Jeg kjøper ikke noe særlig av de merkene du nevner, men pleier å vente spent på Lindex sin "fuglekolleksjon". Synes fuglwnotiver er så fint på barneklær. 

Anonymkode: da2f9...d76

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper ikke noe særlig av de merkene du nevner, men pleier å vente spent på Lindex sin "fuglekolleksjon". Synes fuglwnotiver er så fint på barneklær. 

Fuglemotiver :ler:

• Liker 1
Skrevet

Mange som kjøper de.

Anonymkode: d84f3...009

• Liker 1
Skrevet

Absoluttikke 

Skrevet

Følger med på tilbud👍🏼

Anonymkode: f3219...8ec

Skrevet

Jeg ser av og til på hva som kommer og om det er noe fint, men jeg kjøper mest brukt på finn.

Skrevet

Nei, dette har jeg ingen interesse av. Handler til ungene når de trenger noe. 

Anonymkode: 0d180...3fe

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte ett par av plaggene som nettopp er kommet fra MeMini. Jeg synes de klærne med dyrene på er så ufattelig søte. Men jeg handler ikke der i fra til vanlig, da går det i HM, cubus, sparkjøp og noen ganger Kappahl. 

Skrevet

Jeg gir ikke masse penger for merke med mindre det er snakk om vinterdress og regntøy. Vanlige klær kjøper jeg rimelig andre steder.

Anonymkode: 2f40f...174

Skrevet

Nei. Men jobber i barnehage og ser ofte at det er unge mødre som kler barna sine i siste kolleksjon fra Gullkorn, eller nye fargene på klærne til hummel.

Anonymkode: 0ee45...229

Skrevet

Må innrømme jeg ventet litt på Albert Aaberg kolleksjonen på Lindex da den kom.  Er vel bare gøy det vel🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cd286...abb

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men jobber i barnehage og ser ofte at det er unge mødre som kler barna sine i siste kolleksjon fra Gullkorn, eller nye fargene på klærne til hummel.

Det virker som du var negativt ladd til det? 

Anonymkode: 686ab...d36

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min erfaring

Anonymkode: d84f3...009

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg gjør, elsker barneklær, det er en av mine hobbyer, tar godt vare på klærne, og selger videre når de er fravokst. Og for de som vil kommentere på det så begrenser jeg ikke barnas lek fordi de har dyre klær, de bruker det meste i barnehagen, bortsett fra pentøy som vi bruker i selskaper og sånt. Kjøper en del klær til dem, men så godt som aldri noe til meg selv. 

• Liker 3
Skrevet

Nei føljer ikkje med litt ein gong. Kjøper på marketplace eller jollyroom (supplerer). Får arva og i gåver. Litt på SparKjøp innimellom.

Skrevet

Jeg liker å ha litt av alt så kjøper av og til dyrere merkeklær, men sitter ikke akkurat klar i det kolleksjon kommer 😅 men her er det en god blanding av både dyrt og billig. Eneste jeg utelukkende kjøper fra ordentlige merker er uteklær, syns det er viktig. 

Anonymkode: d07b6...866

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å ha litt av alt så kjøper av og til dyrere merkeklær, men sitter ikke akkurat klar i det kolleksjon kommer 😅 men her er det en god blanding av både dyrt og billig. Eneste jeg utelukkende kjøper fra ordentlige merker er uteklær, syns det er viktig. 

Anonymkode: d07b6...866

Samme her 🙂

Anonymkode: 951e8...5a1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du var negativt ladd til det? 

Nei, skjønner ikke hvorfor du mener det 😂 Tenker vel bare at de er mer opptatt av mote enn oss gamlinger 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...