AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg trenger litt mer inspirasjon enn det jeg greier å finne på google. Jeg fikk lyst å lage kyllingwrap for første gang. I 1 wrap Jeg tenkter å bruke den nye taco spiseklar lårfilet, old el paso lefse. Røros fet rømme smøre det over hele lefsa, Rødløk, crisp salat, mais, bacon tine revet ost 4 sorter. Og KANSKJE salsa saus, liker å bruke det på taco istede for tacosaus. Men høres egentli bedre ut uten i denne wrapen. Og egentli bedre med vanlig naturell kylling siden jeg bruker bacon. Men fikk lyst å prøve uansett. I går lagde jeg salami wraps for først gang som var sinnsykt godt! Jeg brukte lefse. Masse snøfrisk og MASSE crispsalat siden det gjør det cripsy to lange skiver paprika rødløk og to lag med salami. Fikk lyst å lage det i dag og men kan jo ikke spise det samme hver dag føler jeg, jeg er relativ sunn og slank uten å måtte trene har lite magefett og liker å bruke MYE fett i maten for å bli mett og slippe å måtte gå sulten å spise så ofte. Derfor er fete produkter med masse grønnsaker et must for meg og det smaker best da! Og da føler jeg wraps er et must også for det går ann å hive i så mye forkjellig gode ting i en wrap, Det går ann å vareiere veldi,g det eneste som blir det samme lissm er wrappen i seg selv, men jeg ser på det som en brødskive lissm. Man kan ha mer variasjon og sunne ting i en wrap enn på en brødskive. Har fått helt dilla nå jeg haha! Anonymkode: e52f7...0bd
Gjest Godhelg2019 Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Første gang jeg hører salami wraps.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 9 timer siden, Godhelg2019 skrev: Første gang jeg hører salami wraps. Annbefales å prøve! Anonymkode: e52f7...0bd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Lissm? Anonymkode: 0d1c9...335 Lissm duh! Anonymkode: e52f7...0bd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Liker sweet chili sause og rømme framfor salsa og naturell kylling ☺️ ost og grønnsaker etter smak. Anonymkode: d77a0...d78
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker sweet chili sause og rømme framfor salsa og naturell kylling ☺️ ost og grønnsaker etter smak. Anonymkode: d77a0...d78 Hmmm! hørtes faktisk godt ut! Aldri sett noe oppskrift med sweet chili saus Anonymkode: e52f7...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå