Gjest Myztica Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Sliter egentlig litt med for mye vann i kroppen.. da jeg er ute og trimmer eller går tur, blir fingra mine SÅÅ hovne... altså vann! noen som har erfaring med lett vanndrivende fra helsekost eller noe??
Nella Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Det er noe som heter rensete (løsvekt i pose til ca 80,-) som bare er urter fra helsekosten. En kopp med det syns jeg hjelper (ikke ta for mye av den for da får du art på magen dagen etterpå også. Fin ved forstoppelse med andre ord også.). Eller noe sånt som biodrain er noe for deg? Hør med de på helsekosten du.
Gjest Myztica Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Takk for svar skal prøve det... har sett på BioDrain, så kanskje jeg skal prøve det
Gjest Myztica Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 takk for svar pleier vet at jeg skal unngå salt ettersom det binder vann i kroppen.....
Gjest Violetta Skrevet 26. juli 2005 #6 Skrevet 26. juli 2005 Er ikke jordbær vanndrivende da? Og samtidig kjempegodt...
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Vann skal vann fordrive.. Drikker du nok vann? Ellers er jo kaffe vanndrivende, men hvis du drikker for lite fungerer ikke vanndrivende midler. Hvis kroppen har for lite væske, vil den spare på det den kan.
Gjest Myztica Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 I know, I know..... Drikker nok i løpet av dagen men men... uansett takk for svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå