AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #21 Skrevet 6. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret du leveringssted i tide, da? Anonymkode: bcb6d...e58 Jeg endret leveringssted med en gang jeg fikk melding om at det var DHL som skulle levere pakken. I meldingen sto det når pakken var forventet, også la de med en link hvor man kunne endre leveringssted i tilfelle man ikke var hjemme. Anonymkode: f3363...15b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #22 Skrevet 6. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi forklarte DHL-sjåføren veien til huset (vanskelig å se fra veien, gps sender en opp til naboen men det er grøft og kampestein å forsere derfra) Men det var allikevel veldig vanskelig, så istedet for å ringe igjen, satte han pakken på trappen til en random nabo!!! Anonymkode: d1b11...57d I alle dager?! Da burde han vel i verste fall heller levert det til posten? Nei, jeg ser at dette er et selskap jeg skal holde meg unna i fremtiden. Har aldri hatt lignende opplevelser før med posten eller postnord. Anonymkode: f3363...15b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #23 Skrevet 6. oktober 2020 Her hadde jeg ringt DHL og krevd at pakken ble levert i postkassen som avtalt, både med begrunnelsen at du ikke har fått den tjenesten du betalte for, samt at grunnen til at du betalte for denne tjenesten er fordi du bor sammen med en alvorlig syk i risikosonen for corona og at du derfor ikke har anledning til å reise ut av boligen din. Anonymkode: 111de...d43
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #24 Skrevet 6. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her hadde jeg ringt DHL og krevd at pakken ble levert i postkassen som avtalt, både med begrunnelsen at du ikke har fått den tjenesten du betalte for, samt at grunnen til at du betalte for denne tjenesten er fordi du bor sammen med en alvorlig syk i risikosonen for corona og at du derfor ikke har anledning til å reise ut av boligen din. Anonymkode: 111de...d43 Jeg får ringe å høre med dem i morgen! Hadde vært én ting om jeg ikke var hjemme eller om postkassen var for full, men jeg har gjort alt riktig fra min side. Synes det er dumt at det skal gå utover meg at de ansatte ikke gjør jobben sin skikkelig. Anonymkode: f3363...15b
enkefru Skrevet 6. oktober 2020 #25 Skrevet 6. oktober 2020 Meg ringer de alltid først, en halvtimes tid før ca. Noen ganger har jeg vært på jobb og da har de levert der heller (jobber ikke langt hjemmefra da). Har aldri hatt problemer med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå