AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg bestilte en pakke som skulle leveres av dhl express i dag. Jeg endret leveringsmetode til å få den levert i postkassen i stedet for på døren pga smittevern, men fikk nå melding om at "jeg ikke var hjemme", så de leverte pakken på butikken, som er enda verre enn å få den på døren. Noen som har lignende erfaring? Ingen har banket eller ringt på døren, jeg har vært hjemme i hele dag.. Men det burde jo uansett ikke spille en rolle, jeg endret jo leveringsmetode slik at det ikke skulle ha noe å si om jeg var hjemme eller ei, de skulle levere den i postkassen? Det var en liten ting jeg bestilte så det er ikke mulig at den ikke passet i postkassen heller. Anonymkode: f3363...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vannlig praksis. Opplevde det samme flere ganger. Mottaker ikke hjemme ,selv om jeg sitter hjemme og venter på pakka. Bryr meg ikke lenger. Så lenge jeg får pakke ,hjemme ,postkassen, butikken så er jeg fornøyd. Anonymkode: 52a11...326 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Del Skrevet 6. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vannlig praksis. Opplevde det samme flere ganger. Mottaker ikke hjemme ,selv om jeg sitter hjemme og venter på pakka. Bryr meg ikke lenger. Så lenge jeg får pakke ,hjemme ,postkassen, butikken så er jeg fornøyd. Anonymkode: 52a11...326 Når det står at jeg skal få den på døren eller i postkassen så blir jeg ikke fornøyd om jeg må drasse meg helt til butikken bare fordi de er late. 😅 Noen som vet om det er mulig å få noen andre til å levere (posten, postnord feks) eller om det er butikken som sender varene som bestemmer det? Anonymkode: f3363...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Del Skrevet 6. oktober 2020 DHL i et nøtteskall... Anonymkode: 820cc...8f3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Del Skrevet 6. oktober 2020 Skjedd det samme her Anonymkode: 1a0d3...d7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Del Skrevet 6. oktober 2020 Makan til hysteri.. Regner med du dyppet hele pakken i anti-bac da siden det skulle bli så mye tryggere... Anonymkode: be72a...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 6. oktober 2020 #7 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) De gjorde noe lignende med meg. Bestilte hjemlevering og sjåføren fant ikke frem. Han valgte da å ikke ringe meg for instruksjoner eller si ifra om at han ikke fant fram. Han valgte heller å skrive at vi hadde avtalt å levere i butikk istedet noe som aldri skjedde. Ringte og ble sur og da fant han rimelig fort frem... tullefolk ass Endret 6. oktober 2020 av AnonymBrukern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Makan til hysteri.. Regner med du dyppet hele pakken i anti-bac da siden det skulle bli så mye tryggere... Anonymkode: be72a...0e1 Det er ikke min feil at de ansatte ikke klarer å gjøre jobben sin ordentlig. Selvfølgelig sier jeg i fra og blir sint når det påvirker meg negativt. Jeg bor med en alvorlig syk mor og har såvidt gått utav døren de siste månedene. Jobber hjemmefra og får matvarer på døren. Ingenting er 100% trygt, men det er klart at det er en større sjanse for å bli smittet om jeg går på butikken, enn om jeg går til postkassen. Du er heldig som ser på dette som hysteri, fordi for meg er dette ren nødvendighet. Anonymkode: f3363...15b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke min feil at de ansatte ikke klarer å gjøre jobben sin ordentlig. Selvfølgelig sier jeg i fra og blir sint når det påvirker meg negativt. Jeg bor med en alvorlig syk mor og har såvidt gått utav døren de siste månedene. Jobber hjemmefra og får matvarer på døren. Ingenting er 100% trygt, men det er klart at det er en større sjanse for å bli smittet om jeg går på butikken, enn om jeg går til postkassen. Du er heldig som ser på dette som hysteri, fordi for meg er dette ren nødvendighet. Anonymkode: f3363...15b Det var ikke butikken vs. postkassen jeg mente. Mente åpne døra for DHL-ansatt vs. postkassa... Ingen forskjell der. Du kan bare be vedkommende legge pakka på gulvet. Gjort det flere ganger selv med både pakker og take-away. Anonymkode: be72a...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dankert Skrevet 6. oktober 2020 #10 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vanlig praksis for sjåfører for å spare tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke butikken vs. postkassen jeg mente. Mente åpne døra for DHL-ansatt vs. postkassa... Ingen forskjell der. Du kan bare be vedkommende legge pakka på gulvet. Gjort det flere ganger selv med både pakker og take-away. Anonymkode: be72a...0e1 Det er irrelevant i denne situasjonen fordi de skrev at jeg ikke var hjemme uansett, noe jeg var, så det er jo klart og tydelig at de ikke engang gidder å prøve, de bare skriver at kundene ikke er hjemme slik at de kan levere alle pakkene på postkontoret. Når jeg får beskjed om å få pakke levert på dør eller i postkasse, så forventer jeg det. Finner de ikke frem skal de ringe, og jeg passer på å ha plass i postkassen. Anonymkode: f3363...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #12 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vært heldig med DHL. Fikk pakke senest i dag 👍🏻 Men trodde ikke de hadde postkassen som noe alternativ i det hele tatt? Jeg har aldri fått det valget, kun hjem eller et pick-up-point. Anonymkode: dac0a...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #13 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært heldig med DHL. Fikk pakke senest i dag 👍🏻 Men trodde ikke de hadde postkassen som noe alternativ i det hele tatt? Jeg har aldri fått det valget, kun hjem eller et pick-up-point. Anonymkode: dac0a...180 Du var nok heldig med den ansatte ja. Jeg snakket med ei venninne og hun har også samme opplevelse som meg, så er nok en eller flere ansatte i området her som bare ikke gidder å ta seg bryet til å levere til hver enkelt. Man kan velge alternativ levering på nettsiden, og postkasse er et alternativ der. Anonymkode: f3363...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #14 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er irrelevant i denne situasjonen fordi de skrev at jeg ikke var hjemme uansett, noe jeg var, så det er jo klart og tydelig at de ikke engang gidder å prøve, de bare skriver at kundene ikke er hjemme slik at de kan levere alle pakkene på postkontoret. Når jeg får beskjed om å få pakke levert på dør eller i postkasse, så forventer jeg det. Finner de ikke frem skal de ringe, og jeg passer på å ha plass i postkassen. Anonymkode: f3363...15b Det er relevant når vi snakker om hysteri vs. ikke-hysteri. Du var altså hjemme men ikke ville åpne døren fordi du er redd korona... Anonymkode: be72a...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det står at jeg skal få den på døren eller i postkassen så blir jeg ikke fornøyd om jeg må drasse meg helt til butikken bare fordi de er late. 😅 Noen som vet om det er mulig å få noen andre til å levere (posten, postnord feks) eller om det er butikken som sender varene som bestemmer det? Anonymkode: f3363...15b Du er jo lat selv?? Som ikke gidder gå ut? Anonymkode: 9274a...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #16 Del Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er relevant når vi snakker om hysteri vs. ikke-hysteri. Du var altså hjemme men ikke ville åpne døren fordi du er redd korona... Anonymkode: be72a...0e1 Hadde det eneste alternativet vært å få den på døren VS hentet på butikken så hadde jeg selvsagt fått den på døren, men det var mulig å få den i postkassen i stedet så da valgte jeg det. Hvorfor er det hysterisk? Jeg var hjemme og det har ikke kommet noen på døren min idag, men det er altså irrelevant fordi pakken skulle uansett leveres i postkasse. Det er fri tilgang til postkassen min og den er absolutt stor nok til å romme pakker. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er jo lat selv?? Som ikke gidder gå ut? Anonymkode: 9274a...608 Hvis du klarer å lese så handler dette om smittevern. Jeg unngår å gå på butikken så langt det lar seg gjøre. Er det virkelig så rart at jeg forventer å få pakken levert på døren/i postkassen når selskapet sier at de tilbyr dette? Jeg har ei venninne som KUN bestiller hjemmelevering på grunn av en alvorlig sosial angst, så det finnes faktisk mennesker som er avhengig av at selskapene gjør jobben sin ordentlig. Anonymkode: f3363...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #17 Del Skrevet 6. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det eneste alternativet vært å få den på døren VS hentet på butikken så hadde jeg selvsagt fått den på døren, men det var mulig å få den i postkassen i stedet så da valgte jeg det. Hvorfor er det hysterisk? Anonymkode: f3363...15b At å ikke åpne døra for at noen skal levere en pakke til deg er hysterisk trenger ingen forklaring. Anonymkode: be72a...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #18 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vi forklarte DHL-sjåføren veien til huset (vanskelig å se fra veien, gps sender en opp til naboen men det er grøft og kampestein å forsere derfra) Men det var allikevel veldig vanskelig, så istedet for å ringe igjen, satte han pakken på trappen til en random nabo!!! Anonymkode: d1b11...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #19 Del Skrevet 6. oktober 2020 Endret du leveringssted i tide, da? Anonymkode: bcb6d...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Del Skrevet 6. oktober 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: At å ikke åpne døra for at noen skal levere en pakke til deg er hysterisk trenger ingen forklaring. Anonymkode: be72a...0e1 Men dette er jo ikke tilfellet, du dikter jo opp noe som ikke er sant? Hadde de kommet på døren hadde jeg åpnet, men de gjorde ikke det? De skrev bare at jeg ikke var hjemme og leverte pakken til butikken i stedet? Anonymkode: f3363...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå