AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #21 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir i hvert fall mett av omelett laget av ett egg. Men jeg tror jeg er ganske småspist, de fleste kollegene mine har dobbelt så store matpakker som meg (alle damer fra 25 til 50 år). Anonymkode: b321f...32c Det der kan du godt kalle en egg pannekake. For en omelett kan jo du ikke lage ut av ett egg som har noe som helst substans. Anonymkode: eb2f6...7f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #22 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: I alle dager. Dette var en utrolig rar form for trolling. Anonymkode: 36729...ff8 samme som de som kan spise en 1/2 laksfilet og 1 potet og kalle det en stor middags porsjon. Merkelig folk der ut i verden. Anonymkode: eb2f6...7f2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 6. oktober 2020 #23 Del Skrevet 6. oktober 2020 Den mengden omelett gir jeg til barnet mitt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #24 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det der kan du godt kalle en egg pannekake. For en omelett kan jo du ikke lage ut av ett egg som har noe som helst substans. Anonymkode: eb2f6...7f2 Om det er omelett, eggpannekake, eggerøre, speilegg eller kokt egg, for meg er det uansett nok med ett egg for å bli mett. Jeg skjønner at andre kan synes at det er for lite, men for meg er det altså nok. Anonymkode: b321f...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #25 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, Titania skrev: Håper dette var en skrivefeil... Ja, mente 1500 kalorier om dagen mandag-fredag. Lørdag og søndag spiser jeg langt mer enn jeg forbrenner, så må spare inn i uka. Gidder ikke å trene, så alt kommer an på kosten for meg Og nei, jeg troller ikke. Var faktisk redd for at 100 gram røkt laks som fyll i en lunsj-omelett ble regnet som mye. Anonymkode: 108c3...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 6. oktober 2020 #26 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Tror jeg aldri i mitt liv har spist under 100g røkelaks når jeg først spiser det, og da har jeg alltid med 2 rundstykker/skiver/noen egg/lefser/avokado/annet tilbehør tilsvarende mer enn 2 egg Så nei dette var absolutt ikke mye:) Endret 6. oktober 2020 av Camillapb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #27 Del Skrevet 7. oktober 2020 Lite. Du må jobbe med hodet ditt. Du har tydeligvis et forvrengt forhold til mat. Anonymkode: 7592d...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 7. oktober 2020 #28 Del Skrevet 7. oktober 2020 Ettåringen min hadde spist opp den porsjonen der 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #29 Del Skrevet 7. oktober 2020 Ingen av delene. Anonymkode: cc01d...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #30 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er det jeg spiser og har aldri tenkt over om det er mye eller lite. Det er perfekt mengde til min kropp også smaker det godt. Anonymkode: 178c9...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #31 Del Skrevet 7. oktober 2020 Er normalt slank og for meg hadde det vært en passelig middag. Hadde muligens spist noe grønt til som en tomat og noe agurk. Er ikke særlig aktiv Anonymkode: 5d472...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #32 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er et altfor salt måltid - 100 g røkt laks på bare to stakkars egg ville vært uspiselig salt for meg. Utover det er det et normalt måltid. Spiser man mer til frokost/lunjs bør man trene så man ikke blir tjukk. Spiser en mindre bør en få i seg kalorier i andre måltider. Anonymkode: af3c1...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #33 Del Skrevet 7. oktober 2020 Alt for liten porsjon hvis du spiser sjeldent. Jeg faster 20 timer og spiser mine 1500 kalorier på ett eller to måltider. Hundre gram laks er jo ingenting. Anonymkode: 49993...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #34 Del Skrevet 7. oktober 2020 Noen sier de er 50 kg og ikke ville blitt mett. Jeg er 110 kilo og ville blitt mett. Det sier litt om hvor ulike vi er, og at det alltid vil være noen som synes det er lite/mye. Du teller kalorier, så det er der fokuset ditt bør ligge. Dette er en god og sunn lunsj du kan spise med god samvittighet! Anonymkode: 51fbf...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 7. oktober 2020 #35 Del Skrevet 7. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det er lunsj til to personer eller middag til en. Ville hatt salat ved siden av i begge tilfeller. Anonymkode: b321f...32c Alt for lite. 10 åringen spiser det til kveldsmat (ikke røkelaks men skinke/ost) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #36 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det avgjørende spørsmålet er om du ble mett. Anonymkode: bb08b...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #37 Del Skrevet 7. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Noen sier de er 50 kg og ikke ville blitt mett. Jeg er 110 kilo og ville blitt mett. Det sier litt om hvor ulike vi er, og at det alltid vil være noen som synes det er lite/mye. Du teller kalorier, så det er der fokuset ditt bør ligge. Dette er en god og sunn lunsj du kan spise med god samvittighet! Anonymkode: 51fbf...2bb Kommer an på hvor ofte man spiser. Om man spiser 1 eller 2 ganger om dagen ville man gjerne ikke blitt mett selv om man veide 50kg. Spiser man hver 2. eller 3. time vil man bli mett Anonymkode: 5d472...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå