AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Flere som overhode ikke klarer å fokusere på studiet nå som på samme måte som før? Før kunne jeg utenproblemer lese 12 timer om dagen, nå har jeg store problemer med å i det hele tatt få lest 5 timer effektivt.. stressa for eksamen studer sivilingeniør og har 3 år igjen.. Anonymkode: 40fd5...33c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flere som overhode ikke klarer å fokusere på studiet nå som på samme måte som før? Før kunne jeg utenproblemer lese 12 timer om dagen, nå har jeg store problemer med å i det hele tatt få lest 5 timer effektivt.. stressa for eksamen studer sivilingeniør og har 3 år igjen.. Anonymkode: 40fd5...33c Før er altså før korona.. korona har tulla med hodet mitt.. Anonymkode: 40fd5...33c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før er altså før korona.. korona har tulla med hodet mitt.. Anonymkode: 40fd5...33c Vet mange i klassen min og, strever. På tross at vi er tilbake på skolen. Personlig syns jeg det var nydelig å få arbeidsro ved å jobbe hjemme, og jeg økte snittet mitt med en karakter i samtlige fag. Men jeg er sikkert litt rar der. Anonymkode: bf33b...12d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Samme her. Corona tok helt knekken på karakterene mine i vår. Nå sitter vi her i oktober og har enda ikke fått svar på om vi får bestått/ikke bestått eller bokstavkarakter, om eksamen blir lengre med like lang tid, lengre med kortere tid, lengre med enda høyere vanskelighetsgrad, delt opp, eller noe som helst. Fagene er vanskelige nok i seg selv så dette er grusomt Anonymkode: 2c28f...8ee
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Ts her! Til 15:33: Du er heldig som klarer skolen i denne tiden! Du må være skikkelig glad for det! Jeg er skikkelig misunnelig! til 15:36: ja, føler skikkelig med deg.. vi vet heller ikke noe om det blir hjemmeeksamen eller skole.. det stresser meg ekstremt.. har ingen å jobbe med på skolen ettersom alle mine tidligere samarbeidspartnere har andre fag dette semesterer.. tror det er det som drar ut livsgnisten i meg.. har prøvd å ta kontakt med folk i de nye fagene, men de virker mer gira på å bare bli hjemme.. Anonymkode: 40fd5...33c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her! Til 15:33: Du er heldig som klarer skolen i denne tiden! Du må være skikkelig glad for det! Jeg er skikkelig misunnelig! til 15:36: ja, føler skikkelig med deg.. vi vet heller ikke noe om det blir hjemmeeksamen eller skole.. det stresser meg ekstremt.. har ingen å jobbe med på skolen ettersom alle mine tidligere samarbeidspartnere har andre fag dette semesterer.. tror det er det som drar ut livsgnisten i meg.. har prøvd å ta kontakt med folk i de nye fagene, men de virker mer gira på å bare bli hjemme.. Anonymkode: 40fd5...33c Ja, jeg er veldig heldig at dette slo ut positivt for meg! Jeg trengte nok roen rundt meg rett og slett, da jeg syns det ble mye mas og styr da vi var på skolen. Men jeg syns veldig synd i de som mistet piffen. Spesielt når det bare gjenstår et år, veldig trasig å miste fokus da! Håper du finner tilbake gnisten din! 😊 Anonymkode: bf33b...12d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg slet veldig i vår. Har mann og barn så det var vanskelig å finne arbeidsro. Nå går det greit nok, men bruker mye tid på surr hjemme. Ikke flink til å komme meg til skolen de dagene vi har digital undervisning. Begynner å grue meg til eksamensperiode. Anonymkode: e56c2...a2e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Samme her. Har gjort det meste obligatorisk - men har lest særdeles lite. Har jobbet for mye (fulltid). Gruer meg til eksamen, får ta det på sparket.. Anonymkode: 87109...48d
amz Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 Legg ved skjermer og mobil det tar unødig oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå