Gå til innhold

Hvordan holder dere kontakt med familie og nære nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
Skrevet

Selv har jeg ikke vært på besøk eller hatt besøk, siden dritten brøt ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over nett. LINE og Instagram. 

Skrevet
22 timer siden, Villfisker skrev:

Telefonisk og online kontakt er da fortsatt tillatt og ufarlig. Jeg kjenner ingen land hvor smitten har blitt møtt med restriksjoner på dette.

Gjest Villfisker
Skrevet
Akkurat nå, 13579 skrev:

Telefonisk og online kontakt er da fortsatt tillatt og ufarlig. Jeg kjenner ingen land hvor smitten har blitt møtt med restriksjoner på dette.

Samme metoden her. Var bare nysgjerrig på om folk har begynt å møtes igjen, siden mange har begynt å drite i andre ting.

Skrevet

Vi omgås som før egentlig, men kun nærmeste familie, venner holder vi litt mere avstand til når vi møtes, men møtes fortsatt som før. Bor i et område med svært lite smitte. 

Skrevet
På 6.10.2020 den 15.23, Villfisker skrev:

Facebook messenger.

Skrevet (endret)

Helt vanlig kontakt. Har mesteparten av familie i utlandet så de er via sosiale medier som vanlig. Familie og svigers møter vi ukentlig, som vanlig. Vi begrenser kontakt med venner

Endret av AnonymBrukern
Skrevet

Omgås som før, holder stort sett avstand. De første 2 mnd etter korona brøt ut så var man stort sett isolert hjemme...

Skrevet

Som vanlig, drar på besøk, ringer, sender melding... finner på ting i lag. Bryr oss ikke om korona her! 

Skrevet

Besøkt litt familie i sommer, bor med mine nærmeste.

Skrevet

Omgås som vanlig, familie besøker jeg regelmessig da de bor langt borte. 

Skrevet

Omgås like hyppig som vanlig, prøver å holde meteren. Møtes selvsagt ikke hvis noen er syke, har god håndhygiene. 

Skrevet

Møter nær familie, men klemmer ikke og holder litt avstand. Jeg er blant dem som er opptatt av å følge koronatiltak og regler, men å aldri treffe noen virker slett ikke nødvendig. Selv ikke for oss som bor i Oslo med mye smitte. Man må leve og, men msn trenger jo ikke delta på store fester. Og alle holder seg hjemme ved forkjølelse e.l. En god del treff med mine foreldre har blitt avlyst pga snufsete barn. 

• Opprett ny...