Gå til innhold

Hvilke tv-kanaler liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste bruker vel mest streaming, men jeg syns lineær tv er litt koselig så jeg ser det hver dag :) 

La til noen kanaler i går på Telia, siden jeg hadde noen poeng der. Og ble veldig imponert over TV2 Danmark, veldig bra serier og dokumentarer der. Ser også mye på Investigation Discovery, Animal Planet og TLC. 

NRK har mye bra, men det ser jeg mest via streaming. 

Flere som liker lineær tv? 

Anonymkode: b169d...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, liker å bestemme selv hva og når jeg skal se. + jeg hater reklamepauser.

Anonymkode: 37e99...824

Skrevet

Nei, ikke hatt det på 4 år og har ikke savnet det en dag :) flytter snart, og skal ikke ha tv-kanaler da heller.

Bruker Netflix, Hbo, youtube (gratis) og Disney+😊

Anonymkode: a2f3c...69a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke hatt det på 4 år og har ikke savnet det en dag :) flytter snart, og skal ikke ha tv-kanaler da heller.

Bruker Netflix, Hbo, youtube (gratis) og Disney+😊

Blir ikke det veldig dyrt, å betale for så mye streaming? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det veldig dyrt, å betale for så mye streaming? 

Rett rundt 350 i måneden kan jeg fint leve med :) og ingen reklame. Livet er for kort for reklamepauser. Før betalte jeg vel 650++ for en haug av kanaler jeg aldri brukte, mens jeg aktivt bruker disse ukentlig og ofte daglig. Så legger gjerne de hundrelappene der :)

Det fine er at det også enkelt kan sies opp. Tv-abonnement er etter min erfaring verre å bli kvitt, men mulig det har endret seg :)

Skrevet

Liker Nrk1,Tv 2, Svt1 og Kunskapskanalen. Noen ganger er det ok programmer på Tv4 også. Jeg har Dansk Tv2 også, men den brukes mest til filmer og Oscar-gallaen. Jeg liker heller ikke reklame, så jeg tar opp alt jeg ser og så begynner jeg å se litt senere på kanaler med reklame, så jeg kan spole over. Dessuten spiser jeg ofte middag foran tv og da trenger den ikke å være ferdig akkurat når mitt program begynner.

• Liker 2
Skrevet

Det er en del kanaler jeg ser på, men kun noen få programmer på hver. Nrk1 og 2 (bortsett fra når de bytter ut alle vanlige programmer med evige nyhets- eller sportssendinger), FEM, (Ungkaren/Ungkarskvinnen), TLC (brudekjoler, My 600lb life), National Geographic Wild, BBC Brit (Graham Norton, når det enn måtte komme tilbake), Svt1 (Det sitter i väggarna), svensk TV4/Dr1 (Hela Sverige Bakar, Den store Bagedyst). Så har jeg Viasat Film-kanalene. 

Reklamen spoles over.

Ja, det blir litt her og litt der. Men jeg liker godt å ha lineær TV. Enn så lenge. 

• Liker 1
Skrevet

Liker The Boomer Channel.

Hilsen gretten gammel gubbe

Anonymkode: 6b6da...369

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som liker lineær tv? 

Jada! Hehe
Nrk, Nrk2, Nrk3, Tv2, TvNorge, Max, Matkanalen, Discovery, BBC Brit osv osv.
Det hender jo at noen av de andre kanalene også er verdt å se

Anonymkode: 04d11...c8a

Skrevet

Liker NRK 1 og 2, særlig NRK2 har mye bra dokumentarer! Ellers går det mye i BBC, der jeg ler av Graham Norton, Sandi Toksvig, Alan Carr, og liker kjempegodt Pointless :)  Ellers er jeg mest innom øvrige kanaler om det er en film jeg vil se. TV 2 er håpløst å se på serier på, siden jeg ikke gidder betale for opptaksbpks eller SUMO. Har Netflix, og i perioder HBO for å se noe spesifikt. Men rekker ikke engang se alt jeg har lyst til på vanlig tv/NRK.no. Holder på med bl a Le Bureau og Zoeys playlist.

Anonymkode: ff376...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...