AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 Noen som veit om blodsukker har noe å si for vellykket eggløsning eller om spiren fester seg? Jeg har greid å kutte en del på kaffe og alkohol, men har større problemer med å droppe sjokolade, is osv - og innimellom blir det litt mengder av det🙈 Anonymkode: 532cc...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som veit om blodsukker har noe å si for vellykket eggløsning eller om spiren fester seg? Jeg har greid å kutte en del på kaffe og alkohol, men har større problemer med å droppe sjokolade, is osv - og innimellom blir det litt mengder av det🙈 Anonymkode: 532cc...807 Da sliter jeg veldig.... 😄 Anonymkode: 501e9...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Del Skrevet 6. oktober 2020 Godt å høre det er flere 😂 Anonymkode: 532cc...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå