Gå til innhold

Er dette slimpropp? *Obs bilde!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet ut flere slike som disse når jeg tørker meg, de er veldig seige. Er dette slimproppen eller deler av den? 37 uker på vei

IMG_20201006_144006.jpg

Anonymkode: 38e8c...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det blod på papiret? 

Min slimpropp så diger ut i do (men var mye blod), og den kjentes godt da den ganske enkelt falt ut av meg da jeg tisset. Det var som sagt blodig og det jeg kunne se av den, lignet på en slags gelèmasse, men stort sett blod. Slim som på bildet hadde jeg flere uker før fødselen, og jordmor sa bare at det var normalt, og slimpropp ble ikke nevnt. Dog, så hadde jeg ikke blod i forbindelse med dette slimet.

Anonymkode: 2dcb6...150

• Liker 1
Skrevet

Kan se ut som deler av en slimpropp ja. 

Anonymkode: 55dcb...8ff

• Liker 1
Skrevet

Kan se ut som deler av den ja.. hadde likedan x flere forrige uke. Fremdeles gravid, uke 39+1 😄

Anonymkode: 44248...332

• Liker 2
Skrevet

For min del så det sånn ut. Kom i mange omganger. Dagen før fødselen kom noen dråper blod, helt uten slim. 

Anonymkode: 94796...6c5

• Liker 1
Skrevet

Min så lignende ut. Fødte to uker senere. 

Anonymkode: 13eef...b2f

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Her har den nemlig gått nærmere 20 ganger på litt over 3 uker, i forskjellige størrelser men aldri mindre enn 1 tskje, og ofte på størrelse med 1 ss 🥴 så begynte virkelig å lure på om det virkelig kunne være proppen siden det kommer så mye og ofte. Synes det virkelig begynner å bli ekkelt med trusebuser konstant liksom! 

Aldri vært blod i det 

Anonymkode: 38e8c...d10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...