AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Noen som er vant med å brenne broer? Jeg brenner broer uansett hvor jeg drar. Er hyggelig i begynnelsen så dukker skyggesiden min opp for jeg er for grådig. Klart å komme på dårlig bane med alle mine arbeidsgivere. På et punkt kommer jeg ikke til å ha noe nettverk lengre føler jeg. Anonymkode: 12c5c...46e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Men det kan du jo endre på. Anonymkode: 2786f...7e1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Helt ærlig vet jeg ikke hvordan. Og jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre til personen etter de føler seg krenket over min oppførsel. Anonymkode: 12c5c...46e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Helt ærlig vet jeg ikke hvordan. Og jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre til personen etter de føler seg krenket over min oppførsel. Anonymkode: 12c5c...46e Du må jo jobbe med det som skjer FØR personen blir krenket. Målet må jo være å ikke komme dit i det heletatt, dersom du ønsker å endre på dette. Anonymkode: 9372f...e20
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Høres ut som om du kanskje trenger profesjonell hjelp? Hvis det er et mønster at folk blir krenket av deg, og du skjønner ikke hvorfor, og du klarer ikke justere oppførselen din? Anonymkode: 22d40...b70
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Da må du jo slutte å krenke folk, eller lære deg å beklage. Anonymkode: 2b216...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå