AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 ...og kom med sine perspektiver på en mer detaljert og ærlig måte enn hva h*n gjør med deg. Ville du ha sagt til h*n at du har sett tråden eller tidd stille og fulgt med på utviklingen i tråden? Anonymkode: 8d63b...d35
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Eller kommentert som anonym og stilt spørsmålene der jeg mente det stikker.... Man har flere muligheter her alt etter hva man vil oppnå: Man kan få en mer ærlig og ufiltrert versjon fra samboer om problemet. Dersom forholdet vårt hangler og jeg får her vite at i tillegg til å ikke rydde ut av oppvaskmaskinen (som hun har bedt meg om) så lukter jeg, tar ikke initiativ til sex, hun liker ikke familien min osv. - ting hun ikke har sagt til meg. Kanskje jeg hadde spurt etter detaljer. Alt etter hvilken type jeg er kan jeg bruke dette mot henne eller for oss - prøve å komme til bunns i problemene og videre. Eller så kan man late som man er en annen anonym som prøver å argumentere hvorfor hun kanskje bør se ting fra andre siden. Eller man kan fiske etter andre ting - har man mistanke om at hun har svin på skogen kan det være stedet å få lurt det frem. eller så kan man bare Jeg hadde nok ikke konfrontert henne med en gang, men sett hvor det gikk. Anonymkode: d1406...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå