AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg må bare sjekke litt om det er meg det er noe skikkelig galt med. Jeg er høygravid med termin om noen få dager, og jeg eeeeer så varm! Egentlig har jeg vært varm de siste 4 månedene, så det er ikke bare når jeg er høygravid, men gravid generelt. Det er på et ekstremt nivå føler jeg selv. Samme hvilken temperatur det er, så er jeg varm. Blir det mer enn 20 grader i rommet, så kommer noen voldsomme hetetokter og svetting. Jeg må ha det 15 grader eller mindre for å være komfortabel. Er det meg det er noe galt med, eller har dere andre gravide det også sånn? Anonymkode: 7e10d...0c4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare sjekke litt om det er meg det er noe skikkelig galt med. Jeg er høygravid med termin om noen få dager, og jeg eeeeer så varm! Egentlig har jeg vært varm de siste 4 månedene, så det er ikke bare når jeg er høygravid, men gravid generelt. Det er på et ekstremt nivå føler jeg selv. Samme hvilken temperatur det er, så er jeg varm. Blir det mer enn 20 grader i rommet, så kommer noen voldsomme hetetokter og svetting. Jeg må ha det 15 grader eller mindre for å være komfortabel. Er det meg det er noe galt med, eller har dere andre gravide det også sånn? Anonymkode: 7e10d...0c4 Sånn hadde jeg det fra uke 30 og frem til fødsel. Jeg svettet ekstremt mye, klærne mine ble gjennomvåte, jeg hadde våte håndflater hele tiden, måtte bytte sokker 10 ganger om dagen. Måtte ha bomull, papir, osv i sokker, under klærne osv for jeg svettet helt ekstremt. Tok det opp med lege og hs, men ingen visste hva det var. Det ga seg så fort fødsel var overstått. Anonymkode: 0f2b7...6d1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Samme her! Gravid i uke 39 i dag, og renner bort 😅😅 Anonymkode: f484e...b89
Heartland Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg har det på akkurat samme måten TS! Kjempeslitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå