mariaolsen Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg ønsker å slutte å snuse og synes det er veldig vanskelig. Er det noen som har greid det og kan dele sin historie eller tips til hvordan man får det til? Hovedmotivasjonen min er at jeg er lei avhengigheten, at jeg synes det er flaut å være så avhengig av noe. Det økonomiske og helsemessige aspektet er også delvis motivasjon. Takker for innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 For å få det til, må man egentlig bare ønske å få det til. Da finner man ut av det. Anonymkode: a6cd8...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Del Skrevet 7. oktober 2020 Fikk prøve et såkalt Munnpulver forleden. Den ser ut som en bitteliten hvit og flat snus. Er også rimeligere enn snus. Og jeg merket på meg at den virket for meg. Så nå har jeg bestilt dette, slik at jeg trapper ned på nikotinmengde. Og har håp om at den kan virke på å slutte å snuse. Anonymkode: c150a...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå