supernaturalfan Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Er ca 6DPO nå, og kjenner ganske sår hals. Hvis en forkjølelse kommer nå, er det slik at kroppen kanskje prioriterer å få meg frisk, og da 'velger bort' graviditet? 🙄 En venninne av meg ble skikkelig forkjølet en gang i prøveperiode, hun fikk mensen en uke på overtid, og det var mer blod enn vanlig. Så hun tror kroppen valgte å jobbe med å få henne frisk fremfor graviditet.. eller har det vært tilfeldig? Endret 6. oktober 2020 av supernaturalfan Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livli Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har en teori om at en forkjølelse kan «bidra» til graviditet🙈 For begge gangene jeg har blitt gravid har jeg vært forkjølet😂 Jeg tenker at da jobber immunforsvaret med å motkjempe forkjølelsen fremfor det «fremmedlegemet» som oppstår i livmoren🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Del Skrevet 6. oktober 2020 I mitt tilfelle ble jeg gravid den PP jeg var veldig syk. Trodde det var kjørt, men gynekologen fortalte meg at hvis kroppen er syk så kan immunforsvaret slippe opp og gjøre det enklere å bli gravid. Nettopp fordi immunforsvaret fokuserer på sykdommen å ikke livmoren 😛 Anonymkode: 7b6fc...62e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, Livli skrev: Jeg har en teori om at en forkjølelse kan «bidra» til graviditet🙈 For begge gangene jeg har blitt gravid har jeg vært forkjølet😂 Jeg tenker at da jobber immunforsvaret med å motkjempe forkjølelsen fremfor det «fremmedlegemet» som oppstår i livmoren🙈 Åh! Haha, ikke tenkt på det den veien 😅👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I mitt tilfelle ble jeg gravid den PP jeg var veldig syk. Trodde det var kjørt, men gynekologen fortalte meg at hvis kroppen er syk så kan immunforsvaret slippe opp og gjøre det enklere å bli gravid. Nettopp fordi immunforsvaret fokuserer på sykdommen å ikke livmoren 😛 Anonymkode: 7b6fc...62e Jaja, krysser fingrene jeg da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. oktober 2020 #6 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har også hørt at kroppen fokuserer på å bli frisk dersom den er syk, men TO ganger har jeg motbevist det. Potte forkjøla, og ene gangen feber et par dager også, i dpo-land. Hadde absolutt ingen tro på at jeg skulle bli gravid. Men det ble og var jeg! De tåler mye slike små spirer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå