AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hvilke jobber og hvilken lønn har dere lærerutdannede (adjunkt) som har skiftet jobb? Jeg har ikke hatt andre jobber etter endt utdanning, og har ikke satt meg inn i hva jeg egentlig er kvalifisert for (selv om det sies at lærere er "poteter" og passer i mange jobber😉). Har 80% fast stilling pr nå, så kan gjerne øke til 100 i annen jobb for å ikke gå ned i lønn! Det viktigste er fast arbeidstid og at fritid er FRItid! Anonymkode: c0f22...dbb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke jobber og hvilken lønn har dere lærerutdannede (adjunkt) som har skiftet jobb? Jeg har ikke hatt andre jobber etter endt utdanning, og har ikke satt meg inn i hva jeg egentlig er kvalifisert for (selv om det sies at lærere er "poteter" og passer i mange jobber😉). Har 80% fast stilling pr nå, så kan gjerne øke til 100 i annen jobb for å ikke gå ned i lønn! Det viktigste er fast arbeidstid og at fritid er FRItid! Anonymkode: c0f22...dbb Ingen? Er åpen for alle typer jobber. Ute, inne, praktisk arbeid, kontor osv.. Kan innebære kveld/helg, men ikke bare det, da jeg har barn. Trives med å jobbe med mennesker, men er ikke et must! Ser at dette blir en merkelig tråd, men MÅ bort, så det får stå til🙃 Anonymkode: c0f22...dbb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg vil tenke at du enten må jo konkurrere med alle de andre som ikke har utdannelse om du skal velge de jobbene alle kan ha. Ellers må du vel ta noe annen utdannelse. Anonymkode: 23794...c90
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Yrkes og utdanningsrådgiver på VGs? Sosialrådgiver? Karriereveileder? Bolig med turnus? Konsulent ved administrasjon skole? Nav? Anonymkode: 62946...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå