Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min mener jeg er sykelig sjalu, jeg mener det er helt naturlig reaksjon på upassende oppførsel.

Eksempel: I begynnelsen når han flytter inn hadde han kontakt med en «tidligere» knulleveninne. Han mener han bare tullet med hun ved å snakke om å møtes for sex, si hun var fin når hun sendte nakenbilder osv. Da han fortalte meg dette og jeg reagerte slettet han hun med en gang.

En kveld han satt med noen venner og drakk starter han en videochat med en tidligere sexpartner og fikk hun til å kle av seg + tok masse screenshot. Da jeg fant ut av dette og reagerte mente han at de bare køddet med hun og han slettet hun som venn. Et par uker senere begynte han å følge hun med den private instagramen sin...

Vi hadde planlagt å dra på en festival i sommer og i startfasen av planleggingen inkluderte han en venninne som også ville på festivalen. Planen var at vi skulle reise og campe sammen. For noen uker siden forsnakket en kompis av han seg og det kom frem at dette også var en tidligere knullevenninne. Jeg bryr meg ikke om hvem han har hatt sex med tidligere, men at han hadde planlagt at hun skulle være med og jeg skulle sitte der som en uvitende idiot sårer meg.

Så den nyeste hendelsen; Han fikk en ny kollega. Jeg brydde meg ikke i starten, men en kveld han hadde vært på oppdrag med henne sa han «ha det bra vakre» i det han forlot bilen hennes. Han inviterte henne også med på et oppdrag som ikke var nødvendig denne dagen + at hun var den eneste han spurte. Når jeg spurte hvem han var på oppdrag med løy han og sa det var en mann. Han sier han uansett hadde tenkt å fortelle meg at det var hun senere, men at han ikke ville at jeg skulle bli sint. Kan også nevnes at de to har snappet hver dag siden de møttes.

Nå er jeg bare så drit lei hele han at jeg sover på sofaen. Han mener jeg er fryktelig sjalu og sender meg linker som dette https://www.kk.no/samliv/er-kjaeresten-din-sjalu-pa-fortiden-din-da-er-det-som-regel-n-grunn-til-det/69913656.

Så jeg må vite: ER JEG SJALU? 

Anonymkode: d2cd5...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke sjalu. Han oppfører seg ufint og går over grensen.

Anonymkode: 5aabd...f0c

• Liker 9
Skrevet

Nei du er ikke sjalu. Du reagerer på en fornuftig måte. Du skal ikke la ting gå foran øynene dine for så å bli overkjørt og knust. Han må skjerpe seg. Send han link til tråden din du så får han lese selv hvor idiotisk, egoistisk og tankeløs han er. 

Anonymkode: 6485e...279

• Liker 1
Skrevet

Han oppfører seg utrolig barnslig og usympatisk. Jeg synes han fremstår som om han er mindre smart. 

Skrevet

Du reagerer slik alle andre ville reagert. Det er han som går langt langt over streken.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er ikke sjalu. Du reagerer på en fornuftig måte. Du skal ikke la ting gå foran øynene dine for så å bli overkjørt og knust. Han må skjerpe seg. Send han link til tråden din du så får han lese selv hvor idiotisk, egoistisk og tankeløs han er. 

Anonymkode: 6485e...279

Jeg tror dessverre ikke folk endrer seg. Eventuelt skjuler de bare sine usympatiske sider.

Æsj, han høres teit ut, hvorfor er du sammen med ham, TS? 

• Liker 2
Skrevet

Eh, det er jo HAN som oppfører seg som en singel mann, og forsøker å sykeliggjøre deg når du får en helt naturlig reaksjon. Å initiere til sextreff og å sex-videochatte med andre damer er jo faktisk utroskap. Hva tror du han snapper med denne nye kollegaen sin om, som han kaller for "vakre"? 

Han har dessverre ingen respekt for deg når han gjør dette og lyver for deg, i tillegg til han forsøker å manipulere deg til å tro du er sykelig sjalu. Det er så mange røde flagg her, som jeg håper du tar på alvor. Jeg kunne aldri vært i et forhold med en slik mann, og det fortjener ikke du heller.

• Liker 2
Skrevet

Han virker jo helt blåst i hodet. Helt uakseptabel oppførsel!

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig mener jeg at du bør avslutte forholdet og be ham flytte ut . Dette kommer ikke til å endre seg uansett hvor glad du er i ham .
Du kommer til å få flere år fremmover med det samme og gjerne verre hvis dere får barn sammen .

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg syns du har all rett til å reagere på dette og jeg mener mannen din er både barnslig og oppfører seg som en drittsekk overfor deg.

Til alle andre sier han sikkert også at du er syklig sjalu. Dette er en mann jeg ikke hadde orket å ha noen relasjon til, høres utrolig slitsomt ut. 

Anonymkode: f4464...8fb

• Liker 1
Skrevet

Han virker jo bare patetisk, og du er bare ett av mange tidsfordriv, kvitt deg med han!

Anonymkode: de561...c72

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min mener jeg er sykelig sjalu, jeg mener det er helt naturlig reaksjon på upassende oppførsel.

Eksempel: I begynnelsen når han flytter inn hadde han kontakt med en «tidligere» knulleveninne. Han mener han bare tullet med hun ved å snakke om å møtes for sex, si hun var fin når hun sendte nakenbilder osv. Da han fortalte meg dette og jeg reagerte slettet han hun med en gang.

En kveld han satt med noen venner og drakk starter han en videochat med en tidligere sexpartner og fikk hun til å kle av seg + tok masse screenshot. Da jeg fant ut av dette og reagerte mente han at de bare køddet med hun og han slettet hun som venn. Et par uker senere begynte han å følge hun med den private instagramen sin...

Vi hadde planlagt å dra på en festival i sommer og i startfasen av planleggingen inkluderte han en venninne som også ville på festivalen. Planen var at vi skulle reise og campe sammen. For noen uker siden forsnakket en kompis av han seg og det kom frem at dette også var en tidligere knullevenninne. Jeg bryr meg ikke om hvem han har hatt sex med tidligere, men at han hadde planlagt at hun skulle være med og jeg skulle sitte der som en uvitende idiot sårer meg.

Så den nyeste hendelsen; Han fikk en ny kollega. Jeg brydde meg ikke i starten, men en kveld han hadde vært på oppdrag med henne sa han «ha det bra vakre» i det han forlot bilen hennes. Han inviterte henne også med på et oppdrag som ikke var nødvendig denne dagen + at hun var den eneste han spurte. Når jeg spurte hvem han var på oppdrag med løy han og sa det var en mann. Han sier han uansett hadde tenkt å fortelle meg at det var hun senere, men at han ikke ville at jeg skulle bli sint. Kan også nevnes at de to har snappet hver dag siden de møttes.

Nå er jeg bare så drit lei hele han at jeg sover på sofaen. Han mener jeg er fryktelig sjalu og sender meg linker som dette https://www.kk.no/samliv/er-kjaeresten-din-sjalu-pa-fortiden-din-da-er-det-som-regel-n-grunn-til-det/69913656.

Så jeg må vite: ER JEG SJALU? 

Anonymkode: d2cd5...276

Jeg syns du skal begynne å gjøre mot han som han gjør mot deg. Speil hans handlinger så skal du nok se at han vil reagere og kanskje forstå hva han selv driver med. 

Har sagt klart til typen at alt han gjør med motsatte kjønn skal jeg også gjøre. 

Anonymkode: 1b2e1...d32

Skrevet

Du er ikke sykelig sjalu. Det ville vært merkelig om du ikke reagerte på dette. Han viser ingen respekt, hverken for deg, eller de andre kvinnene. Finn deg noe bedre enn den fyren der.

Anonymkode: 34614...e2f

Skrevet

Dette har vel ikke noe med sjalusi å gjøre. Han oppfører seg som en single fyr og har absolutt ingen respekt for deg som en partner.  Du dater en "man-child"🤢.  Hvor gamle er han?  Livet er kort så ikke bortkaste tiden din med useriøs fyr. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...