Gå til innhold

10 åring vil samsove

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere høres ut som gode foreldre, men dere burde virkelig ta dere et COS-kurs slik at dere kan lære tiåringen å bli trygg på andre måter enn ved bruk av samsoving!❤️

Anonymkode: 261a4...02b

Tusen takk. Jeg har faktisk tenkt tanken og søkt litt rundt for et sånt kurs. Har hørt av flere som har tatt det at det er noe alle foreldre egentlig burde hatt.

Anonymkode: be444...55c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stemor til verdens beste barn + vi har et felles barn. Jeg elsker alle 3 like høyt og behandler dem likt, like grenser og genuin kjærlighet for alle 3. 10 åringen maser konstant om å sove med oss i sengen, flere ganger om dagen til tross for at vi har forklart at hen skal sove i egen seng og hvorfor, på en enkel og tydelig måte. Men det nytter ikke, og jeg begynner å bli ganske utslitt av det konstante maset om det. Og jeg er en mild person, og når både jeg og far forklarer dette får jeg tilbake at jeg er slem, og jeg blir kritisert hele dagen (noe jeg tror er for å prøve å få meg til å få dårlig samvittighet). Barnet har vokst på å bli kjent med meg, barnet var før veldig usikker men har nå blitt mye sikrere i seg selv (er det mange som mener). Men daglig er det også spørsmål om jeg er glad i hen, om jeg er mer glad i søsken eller hen etc, om å sitte på fanget, om å få kos etc. 
vi trenger sårt noen råd til hvordan vi skal gå frem for å trygge barnet og får å få barnet til å forstå at hen skal sove i egen seng uten at jeg er slem.  Moren til barnet er ganske kald og viser lite kjærlighet, så når jeg kommer inn i bilder og er en kjærlig voksen person som setter grenser, er dette kanskje utfordrende for barnet.

Hvis barnet er utrygg, så samsov. Det vil trygge barnet mye raskere enn å ta kampen.

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Jeg har faktisk tenkt tanken og søkt litt rundt for et sånt kurs. Har hørt av flere som har tatt det at det er noe alle foreldre egentlig burde hatt.

Enig i at alle foreldre burde hatt kurs før de ble foreldre. Det hadde nok hjulpet mange.

Anonymkode: 0d716...5c1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

men vi som voksne ønsker faktisk å sove alene 

Hvorfor det egentlig? Her har dere én jobb, og det er å trygge barnet. Deres behov for å sove alene og sex kommer absolutt i siste rekke her. 

Anonymkode: 24a85...f1f

• Liker 1
Skrevet

Husk å prioritere dine biologiske barn oppi dette.

Anonymkode: a98c1...539

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å prioritere dine biologiske barn oppi dette.

Anonymkode: a98c1...539

Ts her. 
ja, dette er et vanskelig dilemma - for jeg ser også mitt biologiske barn har behov samt det andre barne har behov. 
Jeg lurer på å ta kontakt m helwwwøster på barnets skole for en samtale, kanskje hun har noen gode råd

Skrevet

Samsover med 10-åringen min av og til, og det er jo så koselig!! ikke snorker h*n heller, i motsetning til pappaen..

Anonymkode: 98516...dd6

• Liker 1
Skrevet

Madrass på gulvet ved deres seng kanskje ? 

Anonymkode: e4663...4f7

• Liker 1
Skrevet

Min 12 år gamle sønn sover gjerne hos meg innimellom. Aldri noen gang tenkt tanken på at det er ekkelt...

Anonymkode: 49425...554

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...