AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #41 Skrevet 6. oktober 2020 Hadde sagt til ungen at selvfølgelig elsker du dine ekte barn mer og sånn er det bare 🥰 Men at han er helt ok og kan få en klem av og til, men må sove i sin egen seng og ikke være slitsom og ekkel. Anonymkode: a98c1...539
AnonymBrukern Skrevet 6. oktober 2020 #42 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde sagt til ungen at selvfølgelig elsker du dine ekte barn mer og sånn er det bare 🥰 Men at han er helt ok og kan få en klem av og til, men må sove i sin egen seng og ikke være slitsom og ekkel. Anonymkode: a98c1...539 🙄 må alltid komme en slik kommentar 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #43 Skrevet 6. oktober 2020 Ts her. Vi har det sånn at ved bursdager og en gang i blandt får hen selvføelig lov. Men nå er det et konstant tema hver eneste dag vi er sammen, og vi prøver å forklare at det ikke er sånn. Det er alle sammen sitt hjem her på lik linje og begge voksne er likestilte her hos oss. men vi som voksne ønsker faktisk å sove alene Anonymkode: be444...55c 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #44 Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, jabx skrev: En 10-åring kan også ha behov for ekstra trygghet i perioder. Å avvise et barn som trenger ekstra trygghet skaper bare større utrygghet. Enig Anonymkode: 22186...8f7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #45 Skrevet 6. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sagt til ungen at selvfølgelig elsker du dine ekte barn mer og sånn er det bare 🥰 Men at han er helt ok og kan få en klem av og til, men må sove i sin egen seng og ikke være slitsom og ekkel. Anonymkode: a98c1...539 Herregud Anonymkode: 22186...8f7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #46 Skrevet 6. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor det er så om å gjøre at barn absolutt SKAL sove alene - mens når vi blir voksne, neida skal vi liksom sove sammen ? Ser ikke helt logikken jeg da.... Men nå fikk alle mine barn komme i min seng når de ønsket- uansett alder. Noe som har resultert i at de selv som voksne - vet at de kan komme til meg uansett . Anonymkode: dcaa6...da2 Samme her Du tar barnets følelser på alvor og er en god mor Anonymkode: 22186...8f7
Hannah80 Skrevet 6. oktober 2020 #47 Skrevet 6. oktober 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde flytte ut av rommet for en periode, og la sønnen samsove med faren. Han må være i fokus her, ikke du. Anonymkode: 24a85...f1f 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #48 Skrevet 6. oktober 2020 Ts her. Jeg ser det er mange her som ikke leser teksten. At barnet er utrygt er fordi biologisk mor er håpløs. Der blir barnet aldri sett. Ikke her. Jeg bruker wå mye tid på å betrydde hen at mitt biologiske barn blir sjalu. Som igjen er en annen situasjon. dessuten her hos oss er det ingenting som heter mine og dine og våre barn: alle er like elsker og like betydningsfulle og viktige Anonymkode: be444...55c 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #49 Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg ser det er mange her som ikke leser teksten. At barnet er utrygt er fordi biologisk mor er håpløs. Der blir barnet aldri sett. Ikke her. Jeg bruker wå mye tid på å betrydde hen at mitt biologiske barn blir sjalu. Som igjen er en annen situasjon. dessuten her hos oss er det ingenting som heter mine og dine og våre barn: alle er like elsker og like betydningsfulle og viktige Anonymkode: be444...55c Ja men da må jo dere fungere da å trygge barnet , men det er ikke du er interessert i Anonymkode: 22186...8f7 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #50 Skrevet 6. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Barnet vil IKKE sove med far. Hen vil sove med MEG. Kose med MEG. Sitte på MITT fang. Aldri far. Eller svært sjeldent. Anonymkode: be444...55c Da må du bare plassere han på hans eget rom. Anonymkode: 85acf...ef5
Centimeteren Skrevet 6. oktober 2020 #51 Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Hef Endret 6. oktober 2020 av Centimeteren
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #52 Skrevet 6. oktober 2020 Ts her. den kommentaren om sex var totalt unødvendig. Man bør holde kjeft om man ikke har noe fornuftig å si / eller holde fingrene vekk fra tastaturet. Vårt seksuelle forhold har ingenting med samsoving å gjøre. Det går fint an å ha sex andre steder og andre tider på døgnet. det er mange bitre kjerringer her inne i tråden. Noe konstruktivt - takk for det. Og mye bitterhet. Anonymkode: be444...55c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #53 Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har foreslått dette for barnet, men det virker uaktuelt for hen. Anonymkode: be444...55c Da må du si at alternativene er madrass hos dere eller far på madrass hos barnet. Si at du trenger å sove i en seng som ikke er for full. Dessuten foreslår jeg at du og barnet kjører en lang tur og snakker om hvordan dere kan gjøre at hen har det best mulig. Ikke sikkert at samsoving egentlig er hverken behovet eller løsningen. Anonymkode: 4d327...e6d 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #54 Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Barnet er trygt i eget rom. jeg tror det er en enorm usikkerhet der fordi mor er ganske kald og kalkulert i forhold til meg. Han prøver bare å finne sin plass, og far har nok dullet mye med han kanskje. For meg er det unaturlig å ha en 10 åring i sengen. Jeg har slitt med søvn i veldig mange år og jeg trenger å sove alene uten barn. Baby gikk tidlig over i egen seng også og hen sover gjennom hele natten i egen seng. Det er bra for alle parter å sove i sine egne senger. Anonymkode: be444...55c bare et apropos, her bruker du "han" og "hen" om hverandre. Du kan like greit skrive "han" fremover. Anonymkode: b0c24...11c 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #55 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: bare et apropos, her bruker du "han" og "hen" om hverandre. Du kan like greit skrive "han" fremover. Anonymkode: b0c24...11c Ts her. det kan like så godt være en «hun» 😉 Anonymkode: be444...55c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #56 Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her. det kan like så godt være en «hun» 😉 Anonymkode: be444...55c Det kan ikke være det når du røpet han i samme tekst som hen. Så vær konsekvent eller bare la være å skrive hen. Begynn å skriv h*n så slipper du det problemet. Anonymkode: b0c24...11c 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #57 Skrevet 6. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du si at alternativene er madrass hos dere eller far på madrass hos barnet. Si at du trenger å sove i en seng som ikke er for full. Dessuten foreslår jeg at du og barnet kjører en lang tur og snakker om hvordan dere kan gjøre at hen har det best mulig. Ikke sikkert at samsoving egentlig er hverken behovet eller løsningen. Anonymkode: 4d327...e6d Ts her. tusen takk - det skal jeg gjøre. Både jeg og far er flinke til å sette av tid til hvert av barna og finne på noe individuelt, (Det synes jeg er viktig). og alle sammen som en familie. Hen og jeg har mye tid sammen, etter skole tid, jeg følger på alle aktiviteter (fordi hen ønsker at jeg skal være med, og bare meg), kjøreturer, matlaging etc. Det er som regel «oss to». Anonymkode: be444...55c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #58 Skrevet 6. oktober 2020 Dere høres ut som gode foreldre, men dere burde virkelig ta dere et COS-kurs slik at dere kan lære tiåringen å bli trygg på andre måter enn ved bruk av samsoving!❤️ Anonymkode: 261a4...02b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #59 Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, jabx skrev: Nei. Det er du som er ekkel da, fordi tankene dine er skitne. Har ingenting med det å gjøre. Man foreldre trenger også privatliv, og kunne sove godt. Det klarer man ikke med en stor unge som tar mye plass, og gjør senga varm og klam. Finnes ingen senger som har plass til det heller, med mindre man sparker far ut. Anonymkode: 0d716...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #60 Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ingenting med det å gjøre. Men foreldre trenger også privatliv, og kunne sove godt. Det klarer man ikke med en stor unge som tar mye plass, og gjør senga varm og klam. Finnes ingen senger som har plass til det heller, med mindre man sparker far ut. Anonymkode: 0d716...5c1 Men skulle det stå. Anonymkode: 0d716...5c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå