AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hvor lenge etter fødsel ble pusten din normal igjen? Blir tung i pusten bare av å stå rett opp og ned, må sitte på stol for å ikke bli tungpustet. Slitsomt å gå ettersom det føles vanskelig å puste Anonymkode: acbe7...70e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge etter fødsel ble pusten din normal igjen? Blir tung i pusten bare av å stå rett opp og ned, må sitte på stol for å ikke bli tungpustet. Slitsomt å gå ettersom det føles vanskelig å puste Anonymkode: acbe7...70e Jeg fødte om ettermiddagen og alle mine plager (halsbrann, tungpustet, tett i nesa osv) var borte neste morgen 🥳🥳 Anonymkode: d417a...d5d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fødte om ettermiddagen og alle mine plager (halsbrann, tungpustet, tett i nesa osv) var borte neste morgen 🥳🥳 Anonymkode: d417a...d5d 48 timer siden fødsel og er fortsatt tungpustet 😳 -ts Anonymkode: acbe7...70e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg hadde det i en uke etterpå, men det var vel mest grunnet blodtapet jeg hadde. Skal sies at jeg ble mye lettere i pusten generelt rett etter fødsel. Det er så rart det sekundet barnet er ute så opphører så og si alt, for en følelse 🤩 Anonymkode: 14b87...10d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Tung pust og den slags slitenhet du beskriver, kan jo komme av lav blodprosent ifbm blodtap under fødselen. Du har også mye ekstra blod og væske i kroppen, og er gjerne tung i kroppen av den grunn. I tillegg til full av hormoner. To døgn er jo ingenting, du må nok være litt mer tålmodig med å være tilbake igjen. Mange plager kan forsvinne omtrent i det ungen er ute (her forsvant bekkenløsning umiddelbart), mens andre ting henger litt igjen. Anonymkode: 33227...614
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg hadde ikke tung pust under graviditeten. Men fikk det under fødsel. Så når jeg reiste meg, to timer etter at jeg pressa ut ungen for å gå til barselavdelingen så slet jeg veldig mye pusten. Klarte ikke å ta en hel pust. Etter noen timers hvile så forsvant det. Har spurt flere venninner om de hadde det ifbm fødsel, men de ble trillet til barselavd😅 Anonymkode: 13fe7...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå