Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter fødsel ble pusten din normal igjen? Blir tung i pusten bare av å stå rett opp og ned, må sitte på stol for å ikke bli tungpustet. Slitsomt å gå ettersom det føles vanskelig å puste

Anonymkode: acbe7...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge etter fødsel ble pusten din normal igjen? Blir tung i pusten bare av å stå rett opp og ned, må sitte på stol for å ikke bli tungpustet. Slitsomt å gå ettersom det føles vanskelig å puste

Jeg fødte om ettermiddagen og alle mine plager (halsbrann, tungpustet, tett i nesa osv) var borte neste morgen 🥳🥳

Anonymkode: d417a...d5d

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fødte om ettermiddagen og alle mine plager (halsbrann, tungpustet, tett i nesa osv) var borte neste morgen 🥳🥳

Anonymkode: d417a...d5d

48 timer siden fødsel og er fortsatt tungpustet 😳

-ts

Skrevet

Jeg hadde det i en uke etterpå, men det var vel mest grunnet blodtapet jeg hadde. 

Skal sies at jeg ble mye lettere i pusten generelt rett etter fødsel. Det er så rart det sekundet barnet er ute så opphører så og si alt, for en følelse 🤩

Anonymkode: 14b87...10d

• Liker 1
Skrevet

Tung pust og den slags slitenhet du beskriver, kan jo komme av lav blodprosent ifbm blodtap under fødselen. Du har også mye ekstra blod og væske i kroppen, og er gjerne tung i kroppen av den grunn. I tillegg til full av hormoner. 

To døgn er jo ingenting, du må nok være litt mer tålmodig med å være tilbake igjen. 

Mange plager kan forsvinne omtrent i det ungen er ute (her forsvant bekkenløsning umiddelbart), mens andre ting henger litt igjen. 

Anonymkode: 33227...614

Skrevet

Jeg hadde ikke tung pust under graviditeten. Men fikk det under fødsel. Så når jeg reiste meg, to timer etter at jeg pressa ut ungen for å gå til barselavdelingen så slet jeg veldig mye pusten. Klarte ikke å ta en hel pust. Etter noen timers hvile så forsvant det. Har spurt flere venninner om de hadde det ifbm fødsel, men de ble trillet til barselavd😅

Anonymkode: 13fe7...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...