AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg prøver babyklister for første gang denne pp. Jeg startet 4dpo, og omtrent fra samme tid merket jeg økt mengde utflod og våtere enn vanlig på denne tiden av syklus. Noen som vet om dette er vanlig ved bruk av babyklister? Er som «alle andre» på jakt etter tidlige tegn på at spiren sitter denne mnd, så greit å vite hva som kan være tegn på hva Noen som har merket andre ting ved bruk av babyklister? Anonymkode: 67109...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. oktober 2020 #2 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har brukt babyklister i 3 pp'er (gravid i 2 av dem). Aldri opplevd økt utflod. Egentlig ikke merket noe spesielt i dpo-land. Men så 'tror' jeg ikke på symptomer så tidlig heller. Min kropp merker ikke noe til det. Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Del Skrevet 6. oktober 2020 Takk! Artig å høre at du har blitt gravid i 2 av 3 pp med babyklister. Trenger jo ikke være årsaken alene, men likevel.. Mange er så skeptiske, men etter å ha prøvd i snart to år, er jeg villig til å teste litt alternativt 🙂 Anonymkode: 67109...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #4 Del Skrevet 7. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Artig å høre at du har blitt gravid i 2 av 3 pp med babyklister. Trenger jo ikke være årsaken alene, men likevel.. Mange er så skeptiske, men etter å ha prøvd i snart to år, er jeg villig til å teste litt alternativt 🙂 Anonymkode: 67109...5ae Ja det var moro. Om det var tilfeldig eller ikke får jeg vel aldri vite. Men da vi hadde prøvd i 14 måneder og hadde opplevd 3 aborter på den tiden var jeg mildt sagt klar til å prøve hva som helst. Hadde hørt mye om babyklister, så da gikk jeg for det. Ble gravid med en spire som satt løpet ut i første pp med det ♥ Så da jeg i år startet å prøve på nytt barn var jeg ikke i tvil om at jeg ville bruke babyklister. Det rakk dessverre ikke frem til pp1, men i pp2 brukte jeg det og da ble jeg gravid. Jeg tenkte jo at disse dråpene var noen mirakeldråper!! Men dessverre holdt ikke den spiren, og jeg ble ikke gravid i pp3 igjen Men nå har jeg håpet igjen, er i ny pp og syklusens første babyklisterdråper har jeg tatt i dag. Mulig det ikke hjelper, men det skader iallefall ikke å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Del Skrevet 7. oktober 2020 Er ikke dette homeopati? Det er vel 99% vann så det vil jo ikke ha noen effekt på kroppen, heller ikke økt utflod. Skjønner at man blir desperat og vil forsøke alt, men det er dumt å støtte alternativindustri som skor seg på desperate folk for å tjene penger 😕 Anonymkode: f9918...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #6 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette homeopati? Det er vel 99% vann så det vil jo ikke ha noen effekt på kroppen, heller ikke økt utflod. Skjønner at man blir desperat og vil forsøke alt, men det er dumt å støtte alternativindustri som skor seg på desperate folk for å tjene penger 😕 Anonymkode: f9918...8e5 Det brukes i Danmark på IVF-klinikker, så noe må det vel ha for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette homeopati? Det er vel 99% vann så det vil jo ikke ha noen effekt på kroppen, heller ikke økt utflod. Skjønner at man blir desperat og vil forsøke alt, men det er dumt å støtte alternativindustri som skor seg på desperate folk for å tjene penger 😕 Anonymkode: f9918...8e5 «Fructus Femina, også kalt "Baby klister" er ikke et dokumentert legemiddel. Vi er heller ikke sikre på om det tykkner livmorslimhinne med tanke på om det øker progesteron eller østrogen. Men det vi tror mer er at det bedrer miljøet i livmoren, og mulig også sirkulasjonen. Både Berberis og Urtica urens, (som er i Fructus Femina) er klassiske urtemedisiner i behandling av infeksjoner i underlivet, og som også forskningen støtter opp under. Har man infeksjon i livmoren, så kan det føre til at egget ikke fester seg så lett« Anonymkode: 88b1f...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå