Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til å finne sofa...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi holder på å pusse opp leiligheten og tenker på å kjøpe ny sofa, helst noe L formet (ish) /gjerne ikke breiere enn 120. Jeg er ikke fan av Ikea eller bolia, kjæresten liker Bolia veldig godt og vi har en Bolia-sofa fra før som ikke er spesielt god å sitte i. Håper på at noen kan hjelpe meg i å vise meg hvor jeg kan finne en lekker "lett" sofa på nett da jeg ikke klarer? 

forslag på linker og til butikker/kjeder taes imot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes  Bohus har mye bra på sofa-fronten. Jeg har en vinkelsofa derfra, som jeg er kjempefornøyd med (dog kjøpt for nesten syv år siden, så sikkert ikke inne nå lenger). Foreldrene mine hadde nettopp storprosjekt på gang hjemme, og kjøpte ny sofa i begge stuene. De gikk for bohus begge steder, og er kjempefornøyd. 

Jeg liker heller ikke Bolia og Ikea-sofaer, både utseendemessig og kvalitetsmessig (og bolia har helt rævva kundebehandling om noe skulle være galt...). 

Anonymkode: 1ae0c...285

Skrevet

Takk :) Skal sjekke ut bohus 

Skrevet

Husk at du bør prøvesitte først. Vi har en rimelig sofa fra Skeidar og er veldig fornøyd med den. Da hytta skulle ha ny sofa, var vi rundt i de ulike møbelbutikkene. Synes f.eks. Bohus og Skeidar har mye rimelig med elendig sittekomfort, men også mye med god sittekomfort om man går opp i pris. Stressless Emma synes jeg er pen å se på, og fantastisk å sitte i, og det koster selvsagt.

Vi endte opp med sofa på Finn. Hadde på autosøk, fulgte med og var kjemperaske da noen solgte "vår" sofa. Sofaen er fin, og vi sparte veldig mye penger.

Anonymkode: ae097...ba8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...