Gå til innhold

Spm til menn. Hva er det som er så godt med facesitting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere? Jeg digger å bli slikket, men føler jeg ikke helt klarer å slappe av under facesitting. Nesten redd for å kvele han.... 

Anonymkode: bf72d...cb5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker dominansen i det. Passer på å sitte sånn at han får puste 😉

Anonymkode: b5c3f...d0a

• Liker 2
Skrevet

Å få litt lite luft er en del av opplevelsen,  men du bør gi ham mulighet til å signalisere stopp. Ellers er det for meg den maksimale nærheten til hennes kjønn og nytelse, lukt, smak, og sekreter i skjønn forening.  Kombinasjonen av slikking, og at hun selv styrer tyngden, og hvor ting treffer kan gjøre det veldig godt for begge parter.  M

Anonymkode: 9c317...abb

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Det smaker selvsagt like godt uansett. Hun er ekstra sexy i den posisjonen, kan ikke bli stort mer intimt enn dette, dessuten er det behagelig å ligge på ryggen. Best når jeg slipper å be henne om å sette seg der, det handler om kroppsspråk og utstråling av liv og lyst.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For dere? Jeg digger å bli slikket, men føler jeg ikke helt klarer å slappe av under facesitting. Nesten redd for å kvele han.... 

Anonymkode: bf72d...cb5

Bare drit i å gjøre det. Finn deg en annen mann i stedet, hvis du ikke liker det. 

Anonymkode: 418bf...d76

Skrevet

Er dette like deilig når facesitteren er en firebarnsmor med tilløp til livmorprolaps også? 
Spør for en venn....!

Anonymkode: a6ff0...569

• Liker 13
Gjest Alterego666
Skrevet

Passiv eller aktiv facesitting?

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette like deilig når facesitteren er en firebarnsmor med tilløp til livmorprolaps også? 
Spør for en venn....!

:laugh:

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør for en venn....!

Dama mi er trebarnsmor med en og annen «skavank», det er ikke turnoff for meg. Hun smaker vidunderlig😀.

Anonymkode: 9c48c...e63

• Liker 6
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare drit i å gjøre det. Finn deg en annen mann i stedet, hvis du ikke liker det. 

😂

Skrevet
22 minutter siden, Alterego666 skrev:

Passiv eller aktiv facesitting?

Passiv virker bare rart.. 

Anonymkode: 9a78a...d22

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂

Ja, det er sant. Kvinner har en forbausende evne til å velge seg ut de mennene som krever og maser. Hva med dere? Ditt initiativ eller hennes? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jøss! Har man først fått henne til å gå med på noe sånt, så gjelder det å ikke la henne slappe av og nyte, men fortsette å jobbe! 

Skrevet

En intim, behagelig og pirrende følelse som gjør mine sanser blir forsterket

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant. Kvinner har en forbausende evne til å velge seg ut de mennene som krever og maser. Hva med dere? Ditt initiativ eller hennes? 

Ja, krav og mas er ikke den beste opptakten til felles seksuell nytelse.

Gjest Alterego666
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ideelt sett foretrekker 50% passiv og 50% aktiv, samt at disse finner hverandre.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel hennes, men ser ikke bort fra at hun gjør det aller mest fordi hun vet det tenner meg enormt. Vi blir begge tent av at den andre blir tent, det beste grunnlaget for felles nytelse😊

Skrevet
48 minutter siden, Brassy skrev:

Som regel hennes, men ser ikke bort fra at hun gjør det aller mest fordi hun vet det tenner meg enormt. Vi blir begge tent av at den andre blir tent, det beste grunnlaget for felles nytelse😊

Så sant du er like opptatt av hennes nytelse, så ser jeg ikke problemet. Er dessverre bare så altfor mange her inne som tror at enkelte ting bare må være godt for henne (slikking, f.eks.) og derfor setter de det på hennes pluss-side, enda det var han som hadde mest lyst. Det samme gjelder forøvrig kvinner som tror at menn liker penetrering best, og derfor setter dette på hans pluss-side, enda det er de selv som ønsker dette.

Når det gjelder facesitting så er det ofte mottakeren (den som noen sitter på) som har størst glede av det. Har riktignok opplevd en som satte seg på ansiktet mitt helt uten å spørre, så skal ikke påstå dette altfor sikkert.

Skrevet

Jeg elsker det hvis hun elsker det❤️ Jeg har prøvd ei som var så kåt at hun nesten eksploderte av kåthet, fysan for en juling jeg fikk, hun stønnet og skrek og nesten rev av meg håret... Det var verd det, selv om hun nesten druknet meg i squirt. Det er bare så hærlig å se, høre og kjenne ei såpass kåtsara som går amokk på ansiktet mitt. Jeg elsker sånne sprengkåte damer som slipper alle hemninger løs og bare nyter hvert sekund sammen med  meg🤪

• Liker 1
Skrevet

Det er intet som er mer tennende enn at hun tar kontroll på en slik måte, uavhengig om jeg er i det dominante humøret eller ei.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...