Gå til innhold

Klarer menn å komme flere ganger etter hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring ?

Anonymkode: 76e3e...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min koster faktisk det iblant. Kanskje 5-10 min pause mellom. Veldig sexy at han kan det :)

Anonymkode: 8d97d...a5a

Skrevet

Jada, det går. Men moro er det ikke.

Anonymkode: 604f9...5a3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men moro er det ikke.

Anonymkode: 604f9...5a3

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 8d97d...a5a

Skrevet

Min mann kan komme flere ganger etter hverandre. Når han kommer førstegangen så bare fortsetter han å pule til han kommer flere ganger.

Anonymkode: 21a4a...421

Skrevet

Ja, min mann klarer 2-3 ganger hvis vi går inn for det 

Anonymkode: 22342...a9d

Skrevet

Hver uke.

Neida, "etter hverandre"? Det er jo så at man greier færre ganger i løpet av en 24 timer periode jo eldre man blir, men det er vel ingen som kan sprute, og så beholde stivheten så man kan dundre løs igjen tvert, sjøl om man er 17-18 år. Sjøl om det kan være nære på.

Så fler ganger på kort tid, ja, sånn får den opp igjen fort. Men flere ganger på samme ståkuk, antakelig ikke.

Skrevet

For ikke å generalisere: Jeg kan ikke.

Når det har gått for meg, mister jeg fullstendig lysten. Om Julia Roberts og Katarina Witt hadde kommet nakne inn i rommet og invitert på trekant, hadde jeg ikke ofret det en tanke. Fullstendig uinteressant.

Hvor lang tid må det gå?
Tja, hvis nevnte Roberts og Witt sto på gangen og ventet, så kanskje en halvtime?
For den samme dama som jeg akkurat har hatt sex med - minst to timer.

Anonymkode: 8cb20...74b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, draug 75 skrev:

Hver uke.

Neida, "etter hverandre"? Det er jo så at man greier færre ganger i løpet av en 24 timer periode jo eldre man blir, men det er vel ingen som kan sprute, og så beholde stivheten så man kan dundre løs igjen tvert, sjøl om man er 17-18 år. Sjøl om det kan være nære på.

Så fler ganger på kort tid, ja, sånn får den opp igjen fort. Men flere ganger på samme ståkuk, antakelig ikke.

Å joda, når jeg var ung og sprengkåt kunne jeg det.  Rekorden min hadde jeg som 24-åring, da tok jeg henne 3 ganger på samme ståkuken før pause. Det var da jeg flyttet opp i sexlivets elitedivisjon, første gang med ei moden dame (52). Så sprengkåt har jeg aldri vært før eller siden tror jeg. Akkurat passe salongberuset ,og ikke full.  Dempet meg  passe, sånn at jeg ikke fyrte av med en gang men beholdt hardheten.  Ja, det var tider. 

Anonymkode: c9b79...b83

• Liker 2
Skrevet

Har kommet med sprut og forblitt hard, det er veeeldig lenge siden,
 jeg var steinkåt, en sexfantasi som gikk i oppfyllelse.
Når jeg kommer uten sprut kan jeg forbli hard, og hvis jeg blir myk etter å komme på den måten kan jeg fort bli hard igjen.
Samme når jeg kommer med bare noe av spruten(Holder noe tilbake) og kommer med resten av spruten senere.
Det er ikke alltid når jeg prøver på dette at det går, og det blir full sprut likevel.
Og da må jeg ha tid for å bli hard igjen.

Skrevet

Noen ganger hvis han ikke drøyer altfor lenge med første runden 😊

Skrevet

Vi har lekt masse med å gi ham multiple, altså at han kommer flere ganger rett etter hverandre uten sprut og så en gigantisk finale med sprut. Helt herlig. For begge. 💜

Det krever en god del samspill og trening. Det tok noen år før vi fikk det til. Undersøkelser har vist at det ikke er mange som får til dette. Kanskje fordi de ikke tror det er mulig? Så vi føler oss litt heldige.

(Du kan lese om teknikken her.)

• Liker 1
Skrevet
På 6.10.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Min mann kan komme flere ganger etter hverandre. Når han kommer førstegangen så bare fortsetter han å pule til han kommer flere ganger.

Får han veldig sterke orgasmer?

Anonymkode: 5b847...880

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får han veldig sterke orgasmer?

Anonymkode: 5b847...880

Noen ganger, men andre ganger er det som om han fordeler orgasmen i flere ganger 

Skrevet

Noen kan, noen kan ikke.

Jeg kan, men det handler mer om hvilken type sex vi har og hvilken type orgasme.

Skrevet
On 10/6/2020 at 12:26 PM, draug 75 said:

Hver uke.

Hmm, 

jeg er 40+- og er jeg skikkelig opphisset over tid, så er jeg hard lenge etter jeg kommer. Holder gjerne på "litt ekstra" for hennes del, men hun er jo stort sett rimelig ferdig også på dette tidspunktet. 

Har opplevd å fortsette etter jeg kom og så kommet på nytt etter 10-15 min, men det er et par år siden nå, og kan ikke huske at det har skjedd før. Ble altså aldri slapp mellom. 

Er jo ikke noe å hige etter, for etter man kommer er man jo litt "nummen" og klar for søvn :p, men det er jo tydeligvis mulig, selv i min alder. Hadde stusselig sexliv når jeg var yngre, så kan ikke snakke for "ungdommen".

Med opphisselse over tid og lang, deilig sex så kan jeg nok i praksis være stiv i flere timer. Sikkert derfor den fortsatt er skikkelig stiv etter jeg har kommet. Litt "stivnet" fast 😂

Anonymkode: 6a304...48f

Skrevet
På 6.10.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Sludder.

Anonymkode: 69416...3bd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Typen min klarer opp til 3 ganger med sprut og hardt, men da gjerne fordelt over en typ 2-3 timer-akt. Skjedd flere ganger, men etter tre er han som regel skutt.

Endret av Sisselini
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sludder.

Anonymkode: 69416...3bd

Sludder? Jeg vet vel bedre hva som skjer i sengen min en det du gjør? Jeg var overrasket første gangen siden jeg ikke visste at det var mulig, men det skjer jo nesten hvergang vi har sex

• Liker 1
Skrevet
På 6.10.2020 den 9.34, AnonymBruker skrev:

noen med erfaring ?

Anonymkode: 76e3e...fff

Ja, ikke noe problem flere ganger på rad uten pause. Trodde faktisk det var vanlig , men har skjønt det ikke er det 😝

Anonymkode: fe3d5...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...