Gå til innhold

Noen andre som drikker en flaske vin flere ganger i uka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som drikker en flaske vin om kvelden flere ganger i uka? hvor mangen kvelder kan det bli?

Anonymkode: 759f5...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 8e0ef...c6e

• Liker 1
Skrevet

Mange flasker vin i uken?? Nei. 

Anonymkode: 12715...33a

Skrevet

Nei, men gjorde det før. Endte med at jeg ble tatt blodprøver av fra legen, mistet førerkortet og jobben.  Så mye mengder alkohol er tydelig tegn på alkoholmisbruk.

Anonymkode: 57435...1c7

• Liker 1
Skrevet

Det der høres ut som noe du bør ta tak i. Å drikke en hel flaske vin, flere ganger i uken, er IKKE normalt, og ikke sunt. Det tyder på at du har et voldsomt overkonsum av alkohol. 

Anonymkode: e3e3b...9e2

• Liker 1
Gjest DislayName
Skrevet

At du orker! Jeg drikker ca 0-4 halvliter med cider pr uke, fordelt over flere dager. Blir utslitt av alkohol.

Skrevet

Jeg ser ikke på det som et problem, går ikke ut over psyken, helsen min er på topp, trener spiser sunt er som regel glad og har mye energi er 25 år da. Jeg drikker en flaske rødvinvin på kvelden 3 ganger i uken. Sier ikke at det er sunt for det er det jo ikke.. jeg snakker bare om hvordan jeg opplever det. men føler ikke det går ut over noe som helst annet enn lommeboka og sukkerintaket. Jeg er singel uten barn med fast jobb. Jeg koser meg med en flaske vin drikker ikke vekk sorger lissm

Anonymkode: 759f5...606

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...