Gå til innhold

Hva skjer med at krissy har blir så tynn igjen da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldigvis over noen bilder av henne og jeg får bare lyst til å dø. Føler meg som en taper.

Anonymkode: 0f0df...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krissy ? Hvem? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, appelsinjuice skrev:

Krissy ? Hvem? :klo: 

Ullebø. Er du tynn så liker folk deg, er du feit så ler de av deg og tenker  du er en taper og et null.

• Liker 1
Skrevet

Det navnet sier meg ingenting. Er hun en kjendis eller noe slikt? Idrettsstjerne?

Anonymkode: a7571...3ac

• Liker 2
Skrevet

Hun har jo hele tiden vært så tynn. 

Anonymkode: 0e00e...bed

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo hele tiden vært så tynn. 

Anonymkode: 0e00e...bed

Nei hun var tynn også la hun på seg også ble hun tynn igjen

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ullebø. Er du tynn så liker folk deg, er du feit så ler de av deg og tenker  du er en taper og et null.

Hun har jeg aldri hørt om. 

Hvis noen tenker at kroppsvekten har noe å si for hvordan du er som person så er de ekstremt umodne. Denne typen ungdom er ikke «den kule gjengen», det er barn. 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom tilfeldigvis over noen bilder av henne og jeg får bare lyst til å dø. Føler meg som en taper.

Med at hun at modell så har hun preferanser som hun må holde. Men ja.. Hun har blitt tynnere eller så kan det være hårfrisyrern som gjør det at det ses ut til at hun har blitt tynnere.

Hun heter egentlig Kristin Ullebø men endret navnet sitt til Kris.Bo for å få flere modell oppdrag i utlandet.

https://www.instagram.com/kris.bo/?hl=nb

20201006_094249.jpg

Endret av MaleficentAurora
Skrevet

Logikken stemmer ikke her. Et menneske som alltid har slitt med å holde vekta, og som er avhengig av å ha lav vekt i jobben sin, blir tynn igjen, og det betyr at du, som et normalt menneske uten en sånn jobb, ikke er bra nok? Dette er ikke sunt, ts. Din kropp har ikke noe å gjøre med hennes kropp. Jeg håper du får hjelp med disse tankene? 

Anonymkode: 76d01...630

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Logikken stemmer ikke her. Et menneske som alltid har slitt med å holde vekta, og som er avhengig av å ha lav vekt i jobben sin, blir tynn igjen, og det betyr at du, som et normalt menneske uten en sånn jobb, ikke er bra nok? Dette er ikke sunt, ts. Din kropp har ikke noe å gjøre med hennes kropp. Jeg håper du får hjelp med disse tankene? 

Anonymkode: 76d01...630

Tenkte litt i de baner jeg også men så slo tanken meg om det er Krissy selv som fisker etter litt oppmerksomhet. 

Anonymkode: 27f92...523

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...