AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Det er 10 grader og det har det vært veldig lenge hver dag, med litt vind og regn noen dager også. Idag når jeg leverte ungen min på 2 år så ble jeg så usikker om jeg har kledd på han for mye. Jeg pleier å kle han slik på 10 grader: tynn bomulls genser, bokse og sokker. hjemmestrikket ullgenser og ullbukse. hals, vindtett lue, regnvotter, og regnklær ettersom det var litt vått ute selv om det ikke regnet idag. Er dette for mye? Hva kler dere barna deres i på 10 grader? Håper han ikke er for varm hver dag i barnehagen 😩 Anonymkode: 69030...2d5
Gjest BethD Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Ved kalde dager har jeg på ull. Ullbody, ullstrømpebukse/bukse. Da kler de bare på henne en fleece dress/ulldress over og regntøy oppå der igjen. Lue,regnvotter ved behov
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Min er snart to og veldig varm av seg. Tåler heller ikke ull 😒 Nå om dagen blir det gjerne body og strømpebukse i bomull, en bukse og genser og jakke og overgangssko/gummistøvler til og fra barnehagen. Fleecedress under parkdress eller regntøy. Har også pannebånd eller lue, og regnvotter hvis det skulle være behov. Anonymkode: 1ebbb...b99
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Det er litt mye, men toåringer sitter ofte mye stille. Jeg ville ha tatt skalltøy i stedet for regntøy når det ikke regner (i hvertfall jakke) og kuttet ut hals. Anonymkode: 8e7fd...9c3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Min er 2 år og i utgangspunktet veldig varm av seg, men jeg bruker uansett ull innerst - fordi ull regulerer varmen uansett. Fleece og dress/regnjakke+bukse. Anonymkode: 45d54...fb9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Uff nå er det 14 grader og sol ute, blir for varmt for mini ute nå😩 har sett tidligere at barnehagen ikke er så flink til å ta av klær når det blir varmere ute... ts Anonymkode: 69030...2d5
Gjest BethD Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff nå er det 14 grader og sol ute, blir for varmt for mini ute nå😩 har sett tidligere at barnehagen ikke er så flink til å ta av klær når det blir varmere ute... ts Anonymkode: 69030...2d5 Bare å sende melding/ ringe å minne på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå