AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Det skjer ganske ofte at jeg ikke får sove, men når jeg tar en liten omgang mellom beina så sovner jeg med en gang. Og da kan jeg faktisk sove godt hele natten også Små da lurer jeg på hvor mange dere må onanere før en sovner om kvelden? Anonymkode: a5290...103
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Må ikke, men noen ganger føler jeg sterk trang og kan holde på til kl 5-6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg må ikke, men får jeg ikke sove så er det et ekstremt godt sovemiddel. Anonymkode: 1d2dd...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg onanerer nesten hver kveld, har gjort det i 20 år. Etter orgasmen blir jeg trøtt og sovner. Glad jeg ikke er mann, for da måtte jeg styrt med tørking og sånt før jeg hadde sovnet 😆 Anonymkode: 1b081...030 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg onanerer nesten hver kveld, har gjort det i 20 år. Etter orgasmen blir jeg trøtt og sovner. Glad jeg ikke er mann, for da måtte jeg styrt med tørking og sånt før jeg hadde sovnet 😆 Anonymkode: 1b081...030 I 20-årene gjorde jeg det mye som sovemiddel, og det er bare å forberede seg med tørkepapir når du går til sengs. Av og til runket jeg i en kondom. Å stå opp ødelegger litt av opplegget, som du skjønner. Nå er det sjelden, for jeg synes det tar for lang tid å komme. M52 Anonymkode: ed8dd...8e3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 For kjedelig å ta seg en runde på egenhånd, til at jeg gidder, VEELDIG glad i sex, men gidder ikke alene, så kan gå dager / uker for jeg bestemmer meg for onani Anonymkode: a8046...eb6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har en jobb der jeg arbeider turnus, reiser mye og har mange overnattinger på hotell. Ofte kommer vi sent til hotellet. Da onanerer jeg nesten alltid og det virker godt som sovemedisin på meg. Og så kan jeg gjerne følge opp med dusjstrålen når jeg står opp om morgenen. Det har jeg gjort siden 20årsalderen og det er over 30 år siden nå. For lenge siden snakket jeg fortrolig med en kollega om det og hun gjorde det samme. Jeg har ikke behov for å gjøre det når jeg er hjemme for da er mannen der. Anonymkode: 6367a...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Må og må. Gjør det ihvertfall ganske ofte. Anonymkode: f0c68...bca
Elaine Marley Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 Gjør det ganske ofte når mannen ikke er hjemme eller han sovner med en gang. Sover mye fortere og sover bedre. Drømmer og fantasi blir mer erotiske og. Kvinne 41 Anonymkode: f0211...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå