AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Har flyttet til en ny plass og fått naboen fra helvete. Snakker ikke til meg, smeller igjen vinduene når jeg sitter på verandaen, går bort og tar vekk opphengt tøy hvis jeg røyker ute. Hun sier ingenting men får meg til å føle meg uvelkommen og ekkel. Blir så forbanna over mobbingen hennes. Hvordan vise henne at det ikke er greit? Anonymkode: 3d582...b9d 2
Hmmmmmm Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Gå et stykke unna når du skal røyke. Da vil nok ting bli mye bedre. 41
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 6. oktober 2020 Slutt med den motbydelige og stinkende uvanen din som plager alle rundt deg. Hvis du ikke klarer det, røyk inne så du ikke plager andre med faenskapet. Anonymkode: 1c3d0...67b 58
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Overse henne , hun blir nok lei når hun ser det ikke påvirker deg Det er litt som med tollene her på KG Mater du dem ikke så vokser de ikke heller. Ja, det var kanskje ikke et veldig godt råd, men jeg tror ikke det hjelper å bråke med noen som antagelig liker det.... Anonymkode: d4bd0...d6c 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slutt med den motbydelige og stinkende uvanen din som plager alle rundt deg. Hvis du ikke klarer det, røyk inne så du ikke plager andre med faenskapet. Anonymkode: 1c3d0...67b Men det er ikke greit å oppføre seg sånn av naboen heller, det blir for dumt. Anonymkode: d4bd0...d6c 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 6. oktober 2020 Sorry. Som røyker så skjønner du jo stakkars ikke hvor mye røyk stinker. Derfor lukker man vindu. Derfor stinker klesvasken røyk.. Beklager, men skjønner din nabo blir irritert. Anonymkode: 436df...7b8 54
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har flyttet til en ny plass og fått naboen fra helvete. Snakker ikke til meg, smeller igjen vinduene når jeg sitter på verandaen, går bort og tar vekk opphengt tøy hvis jeg røyker ute. Hun sier ingenting men får meg til å føle meg uvelkommen og ekkel. Blir så forbanna over mobbingen hennes. Hvordan vise henne at det ikke er greit? Anonymkode: 3d582...b9d Skjønner naboen din veldig godt. Anonymkode: 92584...2cf 35
LillEve Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Det er helt greit å ikke takle røyklukt, og å få røyklukt inn i hus og på klær. Mange er veldig var for den lukta, og det er nok ikke personlig rettet mot deg. Ikke tolk alt som mobbing, det kan hende personen har astma eller har vokst opp i et hjem med røyking og bare ikke takler det. 32
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 Sleng sneiper over hos dem. Anonymkode: d9c5e...b20 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg ville gjort nøyaktig det samme som naboen din. Jeg blir syk av at andre røyker i nærheten og må lukke vinduene slik at jeg ikke får røyken inn og la unngå at klærne mine blir fulle av røyk. Jeg kan ikke ha venner som røyker og må generelt holde meg unna røykere, så å prate med deg ville jo ikke hatt noen hensikt. Anonymkode: 8cf53...536 32
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 Populært innlegg #11 Skrevet 6. oktober 2020 Åh hjelp🙈 de lukker jo ikke vinduene og tar inn klærne for å være kjipe, men fordi røyk faktisk stinker🤮 skjønner dem godt! Anonymkode: e5929...c17 56
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. oktober 2020 #12 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg hadde nok også tatt inn klærne og lukket vinduene, da jeg ikke vil ha røyk i klær og i hjemmet mitt ☺️
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #13 Skrevet 6. oktober 2020 Å røyke er så på 90-tallet. Følg med og bli et bedre menneske HI! Anonymkode: ca2a2...15e 14
Jdz Skrevet 6. oktober 2020 #14 Skrevet 6. oktober 2020 Alvorlig talt, hvor lite selvinnsikt har du? Jeg lukker også vinduet når naboen sitter ute og røyker. Ikke fordi det plager meg at naboen røyker, men fordi jeg ikke vil ha lukta inn til meg. Jeg slutta å røyke for ti år siden og mener jeg da må ha rett på et innemiljø fritt for røyklukt. 33
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg bor i enebolig. Og selv med den avstanden lukter vi det om naboen har moren (som røyker) på besøk. Det å bo så tett på en røyker må være helt ufyselig, så jeg hadde også tatt inn klær og lukket vinduer. Anonymkode: 2660a...a18 20
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #16 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg skjønner naboen din veldig godt. Jeg blir uvel av tobakkslukt. Får hodepine og blir kvalm og er ekstremt sensitiv for det. Merker med en gang noen i husstanden har vært i nærheten av noen som røyker. Om de så bare har gått forbi dem på gata. Så jeg hadde også skalket alle luker og tatt inn alt av klær dersom du røyket såpass nærme at jeg kjente lukta eller risikerte å få lukta på klærne mine... Anonymkode: 5d887...38f 14
Boblee Skrevet 6. oktober 2020 #17 Skrevet 6. oktober 2020 Bra timing! Jeg googla i går "naboen røyker utenfor soveromsvinduet mitt", for tips til hvordan løse problemet mitt med det. Dette er snakk om både hasj og vanlig røyk, men uansett. Nå kan jeg jo bare spørre deg! Hvordan ville du at naboen skulle gått frem i stedet? For å få deg til å røyke et annet sted feks. Snakket til deg direkte? Hengt opp lapp? Sendt melding? Jeg slemrer ikke med vinduer og dører, men jeg lukker de. Grunnen til at dette blir et såpass problem for meg er fordi jeg ikke får sove fordi jeg synes lukten er veldig ubehagelig, så kan ikke ha vinduet åpent. Da blir det for varmt og jeg får ikke sove pga det. Så blir jeg liggende å irritere meg over naboen som er hensynsløs og får ikke sove av den grunn heller. Jeg elsker å sove i frisk luft, og har alltid hatt vinduet åpent. Så hele rytmen min påvirkes av den nye naboen. Hva tenker du? Kan du ha forståelse for at dette kan bli irriterende og ubehagelig? 26
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #18 Skrevet 6. oktober 2020 Slutt å røyke, eller begynn med snus. Anonymkode: 30e16...474 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #19 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har vært røyker og er festrøyker selv, og kan bekrefte at røyk stinker og at jeg også blir veldig irritert og plaget dersom det siver røyk inn fra balkong eller vinduer. Sørg for å røyke et sted der røyken ikke siver videre bort eller inn til andre naboer, evt. gå ut og lengre bort. Det er et helt normalt hensyn å ta. Anonymkode: 30b47...3d9 17
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Skrevet 6. oktober 2020 Selv blir jeg fysisk kvalm av lukten av røyk og ville antagelig strukket meg ganske langt for å unngå deg selv. Ikke vondt ment mot deg som person, jeg bare takler ikke den lukten. Utover det. Naboen din har da krav på et innemiljø uten røyk og klær som ikke stinker av røyk? I tillegg så er faktisk passiv røyking også skadelig. Aldri i verden om jeg ville latt dine dårlige vaner påvirke min helse om jeg var din nabo. Her synes jeg du viser utrolig liten forståelse for hvordan du påvirker de rundt deg. Anonymkode: 82e5d...935 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå