Gå til innhold

Mette-Marit: Bra for familien å være sammen pga Covid-19

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 minutter siden, Hannah80 skrev:

Faren behandlet da vitterlig ikke Mette Marit bra heller . Hvilken far utleverer datteren sin til Se og Hør for en sixpack med øl? Sånt gjør man bare ikke. Uansett hvor alkoholisert man er. 

Ja, ingen perfekt far han, men jamen ingen perfekt datter heller. Hadde aldri kunnet behandle mine foreldre så respektløst som Mette-Marit behandlet faren sin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.10.2020 den 10.16, Surikatt skrev:

Jada, de er ressurssterke og privilegerte. Klart det er koselig å være hjemme med barna når du har all verdens plass både ute og inne og ingen økonomiske bekymringer. 

Her var vi begge hjemme med hjemmekontor og hadde to barnehagebarn hjemme. Vi har storkost oss sammen og slet ikke. Vi er en helt vanlig familie med hus og to vanlige jobber. Vi trives bare rett og slett sammen, utrolig nok.. 

• Liker 6
Skrevet
På 6.10.2020 den 10.29, Overgang skrev:

De fleste kan vel gjøre lekser rundt spisebordet eller skrivebordet på rommet sitt?

En 6 åring og en 8 åring jobber ikke selvstendig og med en 2-åring som ikke skjønner bæret og vil være med de store?

Koblet med forventning fra jobben om å fakturerer 75% (30 timer i uka) fra hjemmekontor - selv om jeg og far delte 50/50 på hjemmeskole/bhg - var det den mest slitsomme perioden i mitt liv. Og vi var ikke alene.

Skrevet
På 7.10.2020 den 12.01, MorTil2 skrev:

Nei, først sier hun at hun opplevde at Kronprinsen hadde en positiv opplevelse av mer tid med barna. Og deretter sier hun at hun tror at mange har det så travelt, at det å få tid sammen i forbindelse med nedstengning av skoler og barnehager, bidro til etterlengtet kvalitetstid.

Og da er det legitimt å spørre hvilket informasjon hun tok inn i denne perioden, da media var fullstappet av bekymring for barn som ikke hadde det bra hjemme, og foreldre som følte seg totalt utslitt i drakampen mellom skoleundervisning og hjemmekontor.

Nei? Jo jeg var enig i det hun skreiv hun jeg siterte 

Skrevet
På 7.10.2020 den 13.10, Hannah80 skrev:

Faren behandlet da vitterlig ikke Mette Marit bra heller . Hvilken far utleverer datteren sin til Se og Hør for en sixpack med øl? Sånt gjør man bare ikke. Uansett hvor alkoholisert man er. 

Ikke sant, han bar rett og slett ikke særlig grei

• Liker 2
Skrevet
På 7.10.2020 den 13.26, Lothlorien- skrev:

Ja, ingen perfekt far han, men jamen ingen perfekt datter heller. Hadde aldri kunnet behandle mine foreldre så respektløst som Mette-Marit behandlet faren sin.

Lett å si når man ikke har stått i samme situasjon

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...