AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hva tjener dere som jobber som spesialpedagoger og logopeder opp mot barnehage, og har master? Og hvor mye ansiennitet har dere (dette er jo selvfølgelig helt nødvendig å vite) Jeg sitter her og tenker litt på lønna. Jeg har inntrykk av at jeg som relativt nyutdannet har god lønn, og jeg trives i jobben men lurer på om jeg synes lønna er verdt det opp mot andre steder jeg kan jobbe med min utdanning, der jeg vet at lønna er dårligere. Anonymkode: d103f...7ae
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Sjekk utdanning.no så finner du medianlønn Anonymkode: 0e42d...bf4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 6.10.2020 den 7.48): Hva tjener dere som jobber som spesialpedagoger og logopeder opp mot barnehage, og har master? Og hvor mye ansiennitet har dere (dette er jo selvfølgelig helt nødvendig å vite) Jeg sitter her og tenker litt på lønna. Jeg har inntrykk av at jeg som relativt nyutdannet har god lønn, og jeg trives i jobben men lurer på om jeg synes lønna er verdt det opp mot andre steder jeg kan jobbe med min utdanning, der jeg vet at lønna er dårligere. Anonymkode: d103f...7ae Jeg jobber kommunalt i barnehager i en kommune, og tjener 550.000 Anonymkode: d103f...7ae
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Ca. 550.000 her også. 6 års ansiennitet.. Anonymkode: f0337...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå