Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg snakker og forstår flytende norsk, men hele utdanningen min var på engelsk så jeg føler ikke meg stødig i formell norsk. Jeg kvalifiserer kun til saksbehandlingsjobber, men lurer på  hvor god norsken min må være for å jobbe der? Holder dette nivået?

Anonymkode: 8432f...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skriver her høres bra ut det :) Et stort pluss at du er rågod i engelsk vel? 

Anonymkode: ae1ec...931

Skrevet

Virker mer enn godt nok basert på innlegget ditt ihvertfall. 

Anonymkode: 995f3...526

• Liker 2
Skrevet

Har du ikke norsk som morsmål? Ta C1-prøven. Da kan du vise til at du tilhører de få med så høy dokumentert kompetanse i norsk.

Anonymkode: fdda6...a10

Skrevet

Jeg kan grunnleggende norsk, men ikke norske uttrykk eller formell «saksbehandling» språk, så det bekymrer meg.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg kan grunnleggende norsk, men ikke norske uttrykk eller formell «saksbehandling» språk, så det bekymrer meg.

Dette er noe du lærer deg, ingen kan dette fra før. Det er veldig spesielt :) Du skriver veldig godt norsk, så det skal du ikke bekymre deg over. At du er god i engelsk er et stort pluss i de fleste tilfeller

Anonymkode: 1e3c9...2f3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det lærer du deg! :) jeg har måtte lære en haug av nye begreper selv i hver jobb jeg har startet, det er normalt :)

Anonymkode: cac0c...bfe

• Liker 1
Skrevet

Og omvendt også, så er det mange med proff norsk, som må lære seg busines engelsk 🙂 Kjør på, det lærere du fort 🙂 

Anonymkode: 5bb10...7f4

Skrevet

Da finner du kurs i det du må lære. 

Anonymkode: 32c8c...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...