AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Har du vært medlem i MLM(multi-level marketing) eller pyramidespill? Ble du lurt inn? Hva synes du om det? Anonymkode: 85f8f...872
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Ja, solgte vannfilter. Gikk bra. Anonymkode: 57c4d...af2 1
SPOCA Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Nei. Jeg holder meg langt unna og fatter ikke at folk kan gå med på sånt.
Million Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Nei, den slags lureri har jeg aldri gått på.
prt90 Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Ja, deltar i det største pyramidespillet (Boligmarkedet). Har gått veldig bra foreløpig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Ja - skjønnhetsprodukter. Et hav med backstabbing herper . Anonymkode: 4432b...b11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Jepp, var med i WGI. Solgte alt før den berømte aksjesplitten. Anonymkode: d623d...bbc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Ja, fitline. Men bruker det fordi jeg elsker produktene. Presser de ikke på andre, men har noen venner som har spurt om å kjøpe gjennom meg. Tjener ikke mye på det og har ingen ambisjoner om det heller. Ble ikke med for å tjene penger heller, men for å bruke produktene selv. Anonymkode: abd44...5ab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, fitline. Men bruker det fordi jeg elsker produktene. Presser de ikke på andre, men har noen venner som har spurt om å kjøpe gjennom meg. Tjener ikke mye på det og har ingen ambisjoner om det heller. Ble ikke med for å tjene penger heller, men for å bruke produktene selv. Anonymkode: abd44...5ab Men hvis det er for å bruke produktene selv, hvorfor kjøper du ikke bare fra andre? Anonymkode: 6263f...92b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvis det er for å bruke produktene selv, hvorfor kjøper du ikke bare fra andre? Anonymkode: 6263f...92b Den skjønte jeg ikke? 🤔 Hva mener du jeg gjør feil? Alle kjøper produkter fra noen første gang. Siden bestiller jeg selv i nettbutikken deres. Anonymkode: abd44...5ab
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 On 10/6/2020 at 1:57 AM, AnonymBruker said: Har du vært medlem i MLM(multi-level marketing) eller pyramidespill? Ble du lurt inn? Hva synes du om det? Anonymkode: 85f8f...872 Nei, såpass lettlurt er jeg ei. I hvert fall ikke på den fronten. Kanskje når det gjelder hun søte dama jeg møtte på byen i sta, men ikke når det kommer til noe såpass åpenbart som et pyramidespill. Ikke når det kommer til nigeriamillionærer som bare trenger 20000 fra meg, for å så gi meg 10 millioner heller. Anonymkode: bc18b...2f4
Gjest Kristenmann Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 6.10.2020 den 1.57): Har du vært medlem i MLM(multi-level marketing) eller pyramidespill? Ble du lurt inn? Hva synes du om det? Anonymkode: 85f8f...872 Ja jeg har vært on/off i den bransjen siden 1997. Aldri blitt lurt inn i noe, men jeg har opplevd negative ting. Selv digger jeg konseptet og har alltid likt å jobbe i den bransjen. Likevel har det vært perioder hvor jeg ikke har gjort det. Nå har jeg akkurat gått inn i et nytt selskap med gode produkter, kundefokus og dedikerte ledere. Eierne av selskapet er også dedikerte og seriøse. Skal du unngå pyramidespill vil jeg anbefale alle å styre unna selskaper uten produkter. Styr unna crypto, aksjer og lignende.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Ja, CFX. Har vært med i 11 mnd. Har restartet flere ganger. Går strålende. Anonymkode: d623d...bbc
Okapi Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Nei, aldri, men kjente folk som puttet penger i T5PC og WGI. Advarte dem hele veien, men ingen av dem hørte på meg. De tapte alt. Husker medlemslistene til T5PC gikk under. Sjekket for hjembyen, og la merke til en del navn fra skoletiden. Mange av de mindre lure, kan vi kanskje si.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, CFX. Har vært med i 11 mnd. Har restartet flere ganger. Går strålende. Anonymkode: d623d...bbc CFX vil vel funke så lenge det kommer ny kapital inn. Den dagen det slutter å komme inn ny kapital, tipper jeg at det er over. Ligner for mye på pyramidespill for meg, men veldig gøy at det funker for deg.😉 Anonymkode: 8176a...461
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): CFX vil vel funke så lenge det kommer ny kapital inn. Den dagen det slutter å komme inn ny kapital, tipper jeg at det er over. Ligner for mye på pyramidespill for meg, men veldig gøy at det funker for deg.😉 Anonymkode: 8176a...461 Jada. Men her faller du ut når du har fått tilbake det dobbelte av hva du satset og er da ute. En må reaktivere selv. Hittil har jeg reaktivert 5 ganger, så jeg bryr meg ikke om det ryker. Anonymkode: d623d...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå