AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg må ærlig si at jeg er livredd for det. Vondt å bli skuffet. Hva med dere andre? Anonymkode: d1270...8b0 2
Bamseklemmer Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg er mest redd for at hun ikke skal få det bra nok som totalopplevelse, spesiellt dem jeg vil ha mere sex med. Ikke akkurat livredd for det, men fordi jeg har så stor respekt for kvinner... 2
norw Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er mest redd for at hun ikke skal få det bra nok som totalopplevelse, spesiellt dem jeg vil ha mere sex med. Ikke akkurat livredd for det, men fordi jeg har så stor respekt for kvinner... 😄 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Mest redd for at de ender opp med følelser jeg ikke klarer å gjengjelde. Anonymkode: 533d5...00f 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Kan fint ha sex uten følelser og uten å bli skuffet. Men hvis det er noen jeg liker veldig godt så blir jeg jo såret om de dumper meg uansett, enten vi har hatt sex eller ei. Det er ikke slik at sex en en dyrebar gave jeg gir fra meg og ikke får tilbake om de stikker 💁🏼♀️ Anonymkode: 7e2d8...d8e 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Ja. Alltid. En mann jeg liker godt nok til sex, vil såre meg om han ikke her langsiktige planer. Erfaringsmessig har menn litt tungt for å forstå det med kvinner. Selv når man gir beskjed. Så jeg står for det meste over sex. Alternativet er å enten ligge med noen jeg ikke liker noe særlig som jeg garantert ville hatet etter sex, eller bli såret. Ingen av delene frister. Det er drittkjipt å være kvinne. Anonymkode: ed141...98f 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Nei. Det er jeg ikke. Jeg er mer redd for å bli såra når vi ikke har sex og de ikke virker dedikert, hvis jeg tror det er seriøst mellom oss. Anonymkode: edd1a...6f3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Ja veldig, redd for mine egne følelser etterpå, om jeg kommer til å freake ut, bli forelska, eller føle meg brukt. Anonymkode: baf7f...7ea 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 Nei, såret? Sex er rent fysisk for min del. Anonymkode: c9800...1f1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Alltid. En mann jeg liker godt nok til sex, vil såre meg om han ikke her langsiktige planer. Erfaringsmessig har menn litt tungt for å forstå det med kvinner. Selv når man gir beskjed. Så jeg står for det meste over sex. Alternativet er å enten ligge med noen jeg ikke liker noe særlig som jeg garantert ville hatet etter sex, eller bli såret. Ingen av delene frister. Det er drittkjipt å være kvinne. Anonymkode: ed141...98f Alle vi kvinner er da ikke sånn. For meg er sex sex og følelser er følelser. Jeg trenger da ikke ha langsiktige planer med noen for å nyte sex med dem og om det er noen jeg liker så blir jeg jo like såret av å bli dumpet enten vi har hatt sex eller ikke. Anonymkode: fa8f3...ea9 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11 Skrevet 6. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle vi kvinner er da ikke sånn. For meg er sex sex og følelser er følelser. Jeg trenger da ikke ha langsiktige planer med noen for å nyte sex med dem og om det er noen jeg liker så blir jeg jo like såret av å bli dumpet enten vi har hatt sex eller ikke.Anonymkode: fa8f3...ea9 Vel: jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan nyte sex med noen de ikke liker veldig godt. Ikke det i det hele tatt. Faktisk ville det føltes som overgrep for meg å sex med noen jeg er lunken til, samme hvor irrasjonelt og urettferdig det skulle være mot den andre personen. Anonymkode: ed141...98f 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #12 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har vært mer redd for å bli skuffet enn for å skuffe, for å være ærlig. Jeg har tidlig i livet hatt noen forhold der sex ikke var særlig tilfredsstillende for meg som kvinne, og jeg ville ikke ha mer av slikt. Det er så vanskelig å få menn som tror det holder å putte den rett inn og jage på til å forstå at det kreves litt mer enn som så, og menn blir så snurte om man gir utrykk for at sex bør være mer, om de synes det der er akkurat som sex skal være. Deilig for dem. Tror også at det er deilig for kvinner. Så jeg har ikke vært redd for å bli såret nei, men redd for å såre, etter at jeg vokste fra å gidde slike egoistiske kaniner som ikke skjønner at sex skal være godt for begge, eller tror at å jage inn og ut til de kommer føles fantastisk for kvinner også. For jeg visste at jeg kom til å dumpe om han viste seg å være slik, og det er ikke kjekt å såre noen. Jeg har vel totalt dumpet fire menn på grunn av at de ikke var noe særlig seksuelt. To av dem fikk sjansen til å utvikle seg, men det skjedde ikke, så de to andre fikk ikke mulighet engang når de var den typen. Jeg har faktisk aldri blitt dumpet etter sex, så det ble aldri aktuelt å bli redd for det. Uansett alltid skummelt å ha sex med en ny, fordi det kunne så fort bli spikeren i kista for et ellers lovende forhold. To slike over tid var mer enn nok for meg, når det virker umulig å få slike til å skjønne hvor elendig det er. Anonymkode: bc401...387
Frøyamor Skrevet 6. oktober 2020 #13 Skrevet 6. oktober 2020 Nei. Ikke spre beina for hvem som helst så slipper du det. 2
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2020 #14 Skrevet 6. oktober 2020 40 minutter siden, Frøyamor skrev: Nei. Ikke spre beina for hvem som helst så slipper du det. Ja det kan du si... men hvem er "ikke hvem som helst" hvis man opplever det uansett. Det er vel ingen som gir garanti? Sexen må jo prøves ut før man går inn i et langsiktig forhold, så hvordan vet man det på forhånd før man har sex? Jeg tror nøkkelen bak et langt og lykkelig liv er hvordan man selv er og gjør, er man tilpasningssdyktig, forståelsesfull, omsorgfull og gir luft i forholdet har man større sjanse for å lykkes. Dette kommer til å gjenspeile seg i den gode sexen man får, man trenger ikke å være en sexgud for å ha et lykkelig liv... et godt hverdagsliv og sexliv kommer automatisk hvis man har disse egenskapene. Så jeg vil bare si til de som sliter og blir såret, hva er det du vil eller vil oppnå? Det hjelper iallefall lite hvis du bare klamrer deg fast og ikke gir partneren din luft og de andre egenskapene... da kan du fort bli såret🙄
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Skrevet 6. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel: jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan nyte sex med noen de ikke liker veldig godt. Ikke det i det hele tatt. Faktisk ville det føltes som overgrep for meg å sex med noen jeg er lunken til, samme hvor irrasjonelt og urettferdig det skulle være mot den andre personen. Anonymkode: ed141...98f Samme her. Jeg klarer ikke sex med mindre jeg er veldig komfortabel. Og det er vanskelig å være sånn i dagens samfunn. Jeg skjønner at andre kan føle det annerledes, men å forstå hvordan det fungerer for dem klarer jeg ikke, siden jeg ikke er sånn selv. Anonymkode: 73720...d07
Gjest Alterego666 Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 På 6.10.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev: Jeg må ærlig si at jeg er livredd for det. Vondt å bli skuffet. Hva med dere andre? Nei. Jeg kan tenke at jeg må være en ålreit partner, så kommer jeg i flytsonen.
Hippogriff Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 Bare hvis jeg er forelsket og ønsker noe mer seriøst. Det skjer ikke med så mange, jeg blir ikke så ofte forelsket. Men da kan jeg til gjengjeld være temmelig nervøs. Liker ikke så godt å miste kontrollen. På 6.10.2020 den 4.46, AnonymBruker skrev: Vel: jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan nyte sex med noen de ikke liker veldig godt. Ikke det i det hele tatt. Faktisk ville det føltes som overgrep for meg å sex med noen jeg er lunken til, samme hvor irrasjonelt og urettferdig det skulle være mot den andre personen. Anonymkode: ed141...98f Fordi det er forskjell på følelser. Jeg kan være veldig glad i en FF, uten å verken være forelsket eller bli såret dersom han ikke vil ha sex med meg lenger. Det kan være nære vennskap selv om jeg ikke er forelsket.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 Ja!! Jeg er livredd. Jeg har ikke hatt sex med mange nettopp fordi at det blir snakket om til andre. Jeg har visst store kjønnslepper og kan lukte sterkt.... etter at jeg hørte dette fra andre enn personen jeg hadde sex med har jeg ALDRI hatt sex med noen jeg ikke er kjæreste med. Det har vært så sykt sårende og ødeleggende for mitt sexliv å høre dette. Anonymkode: e1526...b0d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #19 Skrevet 8. oktober 2020 Nei, jeg er ikke redd for det. Har en krevende og pågående personlighet og får det stort sett som jeg vil. Skulle egentlig ønske at jeg var litt mer forsiktig og sånn sett gjorde meg mer sårbar, men man er som man er. Anonymkode: 8192a...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #20 Skrevet 8. oktober 2020 På 6.10.2020 den 5.22, Frøyamor skrev: Nei. Ikke spre beina for hvem som helst så slipper du det. Det er vel heller vi som ikke ser på sex som en big deal som slipper det Imens når du ser på det som å gi bort den hellige gral til bare ekstra spesielle mennesker så legger du nærmest opp til å bli såret. For mange av oss er sex bare sex, og følelser noe annet. Jeg har blitt såret i mitt liv, men det har ikke noe med sex å gjøre, jeg blir ikke ekstra sårbar av å pule. Anonymkode: f087d...12a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå