Gå til innhold

Ericsson K700i til 1 kr

Anbefalte innlegg

Gjest telefongjesten
Skrevet

Mener helt bestemt at jeg så Ericsson K700i til 1 kr på en TV reklame her rett før helgen. Men klarer ikke å huske hvem som reklamerte.

Noen som kan hjelpe meg?

Kravet var forøvrig binding til Telenor fri20 abn. i 12 mnd.

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Tele2 også det tilbudet?

Gjest Gjest
Skrevet

Ennå bedre! Er det andre som fikk med deg reklamen i avisene før helgen hvor du kunne få denne telefonen for 50 øre om du tegnet et Young Talk abbonnement hvor mnd pris var 0,- ringepris 1.69,- og smspris var 69,- øre?

Det må vel helt klart ha vært feil?

Gjest Madeline
Skrevet
Ennå bedre! Er det andre som fikk med deg reklamen i avisene før helgen hvor du kunne få denne telefonen for 50 øre om du tegnet et Young Talk abbonnement hvor mnd pris var 0,- ringepris 1.69,- og smspris var 69,- øre?

Det må vel helt klart ha vært feil?

Jeg er usikker på om det var den samme reklamen jeg så i dag (jeg så ikke så veldig nøye). Der kostet telefonen 50 øre, men totalkostnaden første året var på noe i underkant av 1500,-. Så telefonene er da ikke så veldig billig.

Skrevet

Jo, både Netcom og Tele2 selger den til 1 kr de også..

men usikker på den 0,50 øres reklamen...Har ikke sett den

Skrevet

Det stemmer at netcom har tilbud på Sony Ericsson k700i til 1kr med youngTalk.

Stemmer det, at det ikke er er noen mnd. avgift, tror ringeavgiften er 1,99 pr. min og 0,69kr for sms inkl. 30 gratis sms i mnd. Men betaler 200kr i mnd. som du kan ringe eller sende sms for. Om du ikke bruker hele beløpet overføres resten til neste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...