Gå til innhold

Uvanlig at en mann ikke lager lyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann stønner ikke og sier ikke noe under sex. Dette er noe jeg savner. Men han liker dessverre ikke å snakke så mye/åpent om sex. Så jeg synes det er flaut å si hva jeg savner/ønsker. Vil gjerne høre han stønne, vise kåthet, si noe dirty og gjerne noe fint til meg. Han holder som regel pusten under sex. Kjapp sex vel og merke. Kanskje han gjør det for å unngå lyd? 

Er det ikke veldig unormalt å være slik som han? Ingen lyd og heller ikke noe snakk? 

Hvordan få en slik mann til å bli litt mer snakkesalig i forhold til sex? Og si at jeg ønsker mer lyd og snakk. Og mer åpenhet og prat generelt om sex? 

Trodde menn generelt ikke hadde problemer med sexprat? 

Er så mye jeg har lyst og snakke om, men tørr ikke. Han sier han er fornøyd med sexlivet vårt. Jeg savner å snakke mer og prøve ut litt mer. 

Anonymkode: 28881...e2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres litt merkelig ut ja. Her stønner typen veldig når han synes det er veldig godt. Du får prøve litt forsiktig med pratinga. Ikke gå hardt til verks med en gang, start heller mildt og jobb deg oppover. Kanskje han er flau over noe han liker godt? 

Anonymkode: c5ecf...e41

Skrevet

Er han litt introvert i hverdagen også?

Skjønner godt det kan virke kjedelig, hvis han verken stønner eller prater... Nøkkelen er jo å ha det litt gøy også så slike stillheter og kleinheter unngås, synes jeg... Jeg stønner først fordi det er deilig, men det er også et tilfredstillende og et viktig signal for at partneren skal høre at man har det deilig... Det er mye informasjon man kan gi av stønn, klynking, høyere pusting, kroppspråk og ikke minst i tale. Jeg elsker jo at det diskuteres både før og etter sex, noen ganger ler vi så høyt det høres til naboen. Men når vi begynner å ha sex kommer det noen godord og gloser som gjør oss helt ville...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få en slik mann til å bli litt mer snakkesalig i forhold til sex? Og si at jeg ønsker mer lyd og snakk. Og mer åpenhet og prat generelt om sex?

Kan du ikke spille litt mere på humor da? Jeg tror hvis det oppleves for seriøst, kan det fort virke for skummelt for en som ikke sier så mye ellers. jeg har iallefall god erfaring med at humor løser noen knuter.

Jeg bruker å gi dem ryggmassaje når jeg prater om sex med dem, så slipper de å se meg i øynene. De som er litt beskjedne setter utrolig pris på det, fordi jeg tar hensyn til dem på den måten. Massasjen kan jo utvikles til å få dem kåte også som forspill, da sitter jo ordene lettere på tunga til dem også🤭

Skrevet

Min samboer er en sånn som ikke lager lyd før han får orgasme, og det er ikke noe høylytt orgasme heller. Men han kommer fort, og sier han konsentrerer seg så for å ikke komme. Hadde han stønner og gitt uttrykk for hvor godt det er, så hadde han ikke vart 1 minutt engang.

Anonymkode: a504a...e4e

Skrevet

Ikke godt å si hvem som har størst problemer av dere? Du tør ikke, det er flaut etc.  Hvorfor han ikke snakker, vet vi egentlig ingenting om, men ditt problem kommer veldig godt frem, og du forventer at han skal løse det? 

Anonymkode: 709f8...938

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig har oppfatningen av at kvinner lager mye mer lyd enn menn.. her i huset stønner mannen men ikke like høyt som meg. Som andre nevner så konsentrerer han seg for å ikke komme så fort og da blir det mindre lyd. 

men dere må jo snakke om dette.. synes det er veldig merkelig at en voksen dame synes det ef flaut å snakke om sex med mannen sin🙄

• Liker 1
Skrevet

Det faller ikke naturlig for alle å lage lyd. For meg ville stønning vært skuespill, men er jeg heller ikke typen til å hyle når jeg slår meg eller blir overrasket heller.

Anonymkode: 15147...70d

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann stønner ikke og sier ikke noe under sex. Dette er noe jeg savner. Men han liker dessverre ikke å snakke så mye/åpent om sex. Så jeg synes det er flaut å si hva jeg savner/ønsker. Vil gjerne høre han stønne, vise kåthet, si noe dirty og gjerne noe fint til meg. Han holder som regel pusten under sex. Kjapp sex vel og merke. Kanskje han gjør det for å unngå lyd? 

Er det ikke veldig unormalt å være slik som han? Ingen lyd og heller ikke noe snakk? 

Trodde menn generelt ikke hadde problemer med sexprat? 

Er så mye jeg har lyst og snakke om, men tørr ikke. Han sier han er fornøyd med sexlivet vårt. Jeg savner å snakke mer og prøve ut litt mer. 

Anonymkode: 28881...e2f

Høres ut som eksen min 

Anonymkode: ac794...535

Skrevet

Han jeg holder på med er lik, han sier han aldri har laget noe særlig lyd, men godt har han uansett 😅 aner ikke om det er bra eller ei, men han sliter med premature ejaculation da.. Kanskje en sammenheng? 

Jeg er stikk motsatt, han er veldig flink til å gjøre meg ferdig først. Helt nydelig. 

Anonymkode: 1fb98...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...