AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg hadde "sex" for første gang da jeg var 16, vil ikke kalle det for ordentlig sex. Det var i fylla og han var ikke ordentlig inni meg, jeg var trang, og han var full. Jeg husker det gjorde vondt, men jeg er ikke sikker på hvor langt inn han kom. Jeg lurer på om jeg er jomfru fortsatt? Dette var en ubehagelig opplevelse for meg, og valgte derfor å vente med sex videre. Er 19 nå. Anonymkode: e9abe...d2c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Det hørtes ut som en lite givende seksuell erfaring. Ikke vær opphengt i begrepet jomfru. Det er ikke noe magisk som skjer etter én gang, erfaring er en prosess. Lurt å ha sex edru Anonymkode: b3706...7f9 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Har du blitt penetrert av penis er du ikke lengre jomfru. Anonymkode: 60a28...ac2 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Var det antydning til blod etterpå ? Anonymkode: 590ec...6c1
Isambard Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Hvis man først kommer gjennom åpningen så kommer man helt inn. Da er det ikke mer motstand. Det er enten/eller. Sånn som jeg ser det prøvde dere å ha samleie, men det gikk ikke. Leit at du hadde en dårlig opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Var hele kukhuet inni? Det er den offisielle regelen. Anonymkode: 9d87f...90e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Den må være minst 10 cm inn i vagina. Kortere inn enn dette så er du fortsatt jomfru. Anonymkode: 5227d...12c
LillEve Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det antydning til blod etterpå ? Anonymkode: 590ec...6c1 Hvorfor skulle det være antydning til blod? De færreste blør, og hvis man gjør det er det fordi man er uheldig med skjedekransen eller man har varmet opp dårlig og er nervøs første gang, slik at man blør på grunn av det. 14
LillEve Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 9 minutter siden, Isambard skrev: Hvis man først kommer gjennom åpningen så kommer man helt inn. Da er det ikke mer motstand. Det er enten/eller. Sånn som jeg ser det prøvde dere å ha samleie, men det gikk ikke. Leit at du hadde en dårlig opplevelse. Haha hva? Det er da ofte man må jobbe for å få hele greia inn hvis man er på fylla, det er dårlig oppvarming og lignende. Det sier jo ikke bare swop, også er penis inne? For noen gjør det kanskje det, men definitivt ikke for alle. 1
Nerine_ Skrevet 6. oktober 2020 #12 Skrevet 6. oktober 2020 19 minutter siden, Isambard skrev: Hvis man først kommer gjennom åpningen så kommer man helt inn. Da er det ikke mer motstand. Det er enten/eller. Sånn som jeg ser det prøvde dere å ha samleie, men det gikk ikke. Leit at du hadde en dårlig opplevelse. Altså, penisen forsvinner ikke magisk inn så fort hodet er på innsiden. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #13 Skrevet 6. oktober 2020 5 minutter siden, prt90 skrev: Hvem bryr seg? Det er noe eget å være jomfru. En hedersbetegnelse! Anonymkode: 5227d...12c 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #14 Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe eget å være jomfru. En hedersbetegnelse! Anonymkode: 5227d...12c Hvis du skal se på det som en hedersbetegnelse så må du også se på hensikten her. Hun har jo hatt sex. Hvis du skal være "flink og uskyldig" så kan du ikke ha mislykket fyllesex og så være jomfru etterpå. Om jeg raner en bank og blir tatt av politiet så har jeg mislykkes i ranet, men jeg er fortsatt en raner. Ikke en veldig flink kanskje, men kan ikke påstå at jeg er uskyldshvit. Anonymkode: a1266...fc0 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Skrevet 6. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var hele kukhuet inni? Det er den offisielle regelen. Anonymkode: 9d87f...90e Hehehe... Anonymkode: 7cb24...40a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #16 Skrevet 6. oktober 2020 20 minutter siden, Jdz skrev: Spiller det noen rolle? Ja for mange spiller det en stor rolle. Det kommer an på hvilken kultur og religion du har. Anonymkode: 7cb24...40a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #17 Skrevet 6. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal se på det som en hedersbetegnelse så må du også se på hensikten her. Hun har jo hatt sex. Hvis du skal være "flink og uskyldig" så kan du ikke ha mislykket fyllesex og så være jomfru etterpå. Om jeg raner en bank og blir tatt av politiet så har jeg mislykkes i ranet, men jeg er fortsatt en raner. Ikke en veldig flink kanskje, men kan ikke påstå at jeg er uskyldshvit. Anonymkode: a1266...fc0 Sammenligner du å penetrere en vagina med å rane en bank?? Anonymkode: 5227d...12c 1
Isambard Skrevet 6. oktober 2020 #18 Skrevet 6. oktober 2020 10 minutter siden, Nerine_ skrev: Altså, penisen forsvinner ikke magisk inn så fort hodet er på innsiden. Ikke magisk, men sånn er det. Hvis hodet er forbi inngangen altså. Knipemuskelatur evt er stort sett ytterst. Ikke innerst. Man må kanskje være mann for å kjenne dette ordentlig, men nå vet du det.
LillEve Skrevet 6. oktober 2020 #19 Skrevet 6. oktober 2020 Okei, kan du ikke tenkte sånn: Til lege/helsestasjon etc er du ikke "jomfru" i den forstand at du kan ha påført deg sykdommer etc. Til andre er du erfaringsmessig en jomfru, siden det nesten ikke kan regnes som et ligg. Til sære og religiøse personer som faktisk mener at "jomfru" er en viktig greie, er du ikke jomfru. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Skrevet 6. oktober 2020 «Jomfru» er er sosialt oppkonstruert konsept. Slik begrepet tolkes i dag kan man penetrere seg selv med en dildo hver dag i timesvis i strekk og fortsatt være «jomfru», mens en som har hatt en penis inni seg i 1 sekund ikke er det. 🙄 Anonymkode: d449d...b77 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå