Gå til innhold

Jeg hadde sex med huseier, han er gift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg angrer så dypt på det. Dette er en av de største feilene jeg har gjort. Jeg liker meg ikke her lenger, og jeg får så vondt av konen hans som alltid har vært så snill mot meg.. Jeg er 20 og han er 39... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva ville dere gjort? Vær så snill og ikke kom med en liste med hat, jeg er fullt klar over hvor stygt gjort det er, når det skjedde så skjedde det så fort, jeg forstår ikke selv at jeg faktisk gjrode det. Jeg tenker at enten så må jeg fortelle henne det, eller så må jeg flytte.. Jeg våkner med dårlig samvittighet hver dag på grunn av dette. Hva er det beste å gjøre? Fortelle det eller flytte?

Anonymkode: 98460...fd1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg ikke på.

Anonymkode: 3665d...6f8

• Liker 18
Skrevet

Jeg ville nok flyttet.

Anonymkode: e9f32...7b7

• Liker 35
Skrevet

Flytte, eller glemme hele greia, du har ikke gjort noe galt, livet går videre

• Liker 8
Skrevet

Du får ta lærdom av det hele og planlegge flytting når det passer.

Ikke fortell henne, der hjelper fint lite.

Anonymkode: 22c70...22c

• Liker 15
Skrevet

Hvordan gikk dette seg til? 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Loff77 skrev:

Flytte, eller glemme hele greia, du har ikke gjort noe galt, livet går videre

Klart hun også har gjort noe galt ved å ha sex med en opptatt mann..

• Liker 31
Skrevet

Ikke si noe til kona, men nå kan du bo gratis 😊

Anonymkode: 02e08...353

• Liker 41
Skrevet

Både  fortelle det og flytte, selvfølgelig

Anonymkode: 87d69...71c

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Prøver18 skrev:

Hvordan gikk dette seg til? 

De bor ikke her fast. De bruker det som feriehus og leier ut, han var på jobb i nærheten og var her alene to netter. Det var noe galt med varmkablene så jeg sendte han sms, og han sa han måtte komme ned å se på det, etterhvert plutselig kysset han meg og det bare skjedde.... Ts

• Liker 2
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det beste å gjøre?

Forstå at du ikke har gjort noe "galt"....   Det er ikke ditt ansvar å ikke ha sex med mennesker som er i ett forhold. Dritten her er "huseier".

Om det hjelper deg med "samvittigheten" din, så er det bare å fortelle... Flytte blir du nok nødt til å gjøre uansett...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 22
Skrevet

Hadde bare sagt ved neste anledning at jeg angrer på det som skjedde. Og hadde foreslått å bare glemme dette, og  hadde sagt at jeg synes synd på kona hans. 

Jeg hadde ikke orket å flytte ut om jeg hadde trivdes der hvor du bor nå. 

Anonymkode: bf9c1...57d

• Liker 4
Skrevet

Takk for alle svar folkens ! Jeg tenker veldig på hva jeg skal gjøre... Ts

Skrevet

Er vel strengt tatt hans ansvar. Men personlig hadde jeg nok slitt med å forsette å bo i samme hus med dama hans 

• Liker 2
Skrevet

Kom på en ting nå... Kan konen hans se dette jeg skriver ovenfra og finne det ut her?! Ts... Vi har samme internett.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer så dypt på det. Dette er en av de største feilene jeg har gjort. Jeg liker meg ikke her lenger, og jeg får så vondt av konen hans som alltid har vært så snill mot meg.. Jeg er 20 og han er 39... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva ville dere gjort? Vær så snill og ikke kom med en liste med hat, jeg er fullt klar over hvor stygt gjort det er, når det skjedde så skjedde det så fort, jeg forstår ikke selv at jeg faktisk gjrode det. Jeg tenker at enten så må jeg fortelle henne det, eller så må jeg flytte.. Jeg våkner med dårlig samvittighet hver dag på grunn av dette. Hva er det beste å gjøre? Fortelle det eller flytte?

Jeg tenker at dette er først og fremst hans ansvar. Jeg skjønner at du angrer, og at du synes synd på kona.

I og med at han er dobbelt så gammel som deg, og han er huseier så er det et skjevt maktforhold mellom dere. 

I tillegg er han gift så han må ta hovedansvaret.

Jeg ville nok prøve å finne et nytt sted, men ikke forhast deg. 

Før du flytter kan du godt ta en prat med kona. Fortell hva som skjedde, at du er lei deg, og at det er derfor du flytter. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom på en ting nå... Kan konen hans se dette jeg skriver ovenfra og finne det ut her?! Ts... Vi har samme internett.

Hvis hun har kunnskap kan hun kanskje se hvilken nettside du er inne på, men det du skriver er kryptert, derav hengelåsen t.v. for kvinneguiden.no

Endret av petterm
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sex med huseiers kone flere ganger, da han var innlagt til avrusing.

Anonymkode: 5663d...a87

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, alle i hele verden med en internettilkobling kan se det du skriver her. Dette er en åpen side. 

Anonymkode: 02e08...353

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...