AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Skriv gjerne er ting, eller flere. For min egen del, måtte han akseptert at jeg aldri vil være glattbarbert, kan trimme til behagelig lengde for min egen del, men hater glattbarbering. Anonymkode: 2abdb...0b8 4
AnonymBrukern Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) De må finne seg i at enten skal de gjøre like mye husarbeid/barnepass som meg eller så skal de betale mer. Kommer ikke til å være den type kone som jobber 100% og i tillegg tar mest ansvar for barn og hus. Er helt ok hvis de ikke orker å lage middag like ofte som meg/vaske tøy/osv men da skal de betale mer og jeg mindre. Også at jeg ikke orker besøk av svigers hele tiden da de er veldig innpåslitne og vil finne på noe hver helg Endret 5. oktober 2020 av AnonymBrukern 17
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Min mann eller kone må finne seg i at jeg har en verdi og ikke er til å lekes med, liker å nyte alenetid, ikke glad i reising til utlandet, har gode og vonde dager. Anonymkode: 01766...997 6
M71 Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Sykkel i leiligheten, stor TV og store høyttalere. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg forventer at de ikke har ligger med alle jeg kjenner, pluss noen til. Jeg anser ikke fortid som fortid dersom det er tre-fire andre peniser som har vært inni henne på alle sammenkomster med venner. Anonymkode: 9b7a4...585 7
Gjest Melis123 Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg alltid vil prioritere hunden min veldig høyt, og at vi begge røyter, så det vil alltid være forstoppelse i støvsugeren🙈
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg er rar. Anonymkode: 6b7c9...0b3 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg bruker mye tid og penger på hobbyen min (er ung kvinne) Anonymkode: 35224...fda
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg har et barn fra før 100% måtte hun funnet seg i. Det og en musikksmak som isolert sett tyder på splitta personlighet. Anonymkode: 115a7...492
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg har dyr smak innen interiør og møbler. Jeg hater rot og har støv på hjernen. Anonymkode: 848b1...d89 1
AnonymBruker 42 Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg har dyr smak innen interiør og møbler. Jeg hater rot og har støv på hjernen. Anonymkode: 848b1...d89 Den er jo gull!! Går ut i fra at du betaler og tar deg av ryddings? 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 Og ta meg for den jeg er, og ikke begynne med sjalusi drama 5 månder etter forholdet har starta fordi man velger og gå på fest med kollegaer uten dama. Anonymkode: 10721...37b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg tar til meg ting lett. Jeg tåler å bli tullet med og tuller mye selv, men jeg godtar ikke alt. Må kunne gjøre husarbeid, men jeg liker helst å vaske/rydde selv. Eneste jeg krever er at man rydder opp etter seg. Men rengjøring av hele huset liker jeg å fikse med😊 Han må også tåle at jeg elsker å ha mange baller i lufta, og liker å gjøre ting. Jeg er også ganske sjalu av meg, og orker ikke høre om ekser osv. Liker ikke at noen har vært på kjæresten min, men det kan jeg jo ikke reagere på🤣 Men tanken er ikke noe jeg elsker. Jeg deler ikke det som er mitt på noen måte, men lar kjæresten gjøre som han vil, gir mye tid til venner og fritid. Viser ikke sjalusien på noen måte! .. Tidligere forhold som har ødelagt meg litt dessverre Anonymkode: 8a9aa...174 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Skrevet 5. oktober 2020 At jeg alltid vil være glattbarbert, at jeg bruker mye tid på gaming og trening ooog...tja. Vet ikke. Anonymkode: 348cb...3a5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #15 Skrevet 5. oktober 2020 Han må finne seg i at jeg har endel underlige interesser. For eksempel, de siste ukene har jeg satt meg inn i russiske byggeforskrifter. Litt underlig kanskje, siden vi ikke skal bygge i Russland. Har aldri vært der engang. Men samma det. Han må finne seg i at jeg kan være ekstremt dramatisk. Jeg er ikke en person som lager drama, men jeg er en person som forteller historier med innlevelse og følelser; jeg reiser meg opp på gulvet og slår dramatisk ut med armene når jeg forteller, og tar deg med inn i historien. Veldig dramatisk. Og skremmer livet av ham med spøkelsesfortellingene mine😊 Han må finne seg i at jeg furter. Her er det ingen kjefting, ingen krangling - men vi praktiserer furting. Overdrevent utstående underleppe og stygge blikk, og eventuelt herming etter hverandre med tullestemme. Iblandt har jeg brutt ut i dans, og da blir han med og danser med meg. Han sier at han elsker at jeg furter, og at jeg forteller med så stor innlevelse. Dette er sider av meg som jeg har fått kritikk for i tidligere forhold, men som han sier at beriker hans hverdag og får ham til å føle så mye mer enn han gjorde før han møtte meg. Og han lærer så mye rart om så underlige temaer, som byggeforskrifter i andre land, eller hva jeg nå fordyper meg i. Unyttig i formasjon slik noen ser det - mens han sier at det aldri blir en kjedelig samtale om været med meg. Anonymkode: 700a8...469 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #16 Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min mann eller kone må finne seg i at jeg har en verdi og ikke er til å lekes med, liker å nyte alenetid, ikke glad i reising til utlandet, har gode og vonde dager. Anonymkode: 01766...997 Dette! Pluss at jeg hører nesten bare på black og death metal. Og liker å høre på det høyt! Anonymkode: 3123b...29b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #17 Skrevet 5. oktober 2020 Finne seg i at jeg er ganske så direkte, går sjelden rundt grøten. Bidra i hjemmet på en eller annen måte/samarbeid Bruke mye tid med familien/barna Jeg sjefer over interiøret i hjemmet Mange pusekatter Lav libido Anonymkode: f3449...789 2
Lisa Rowe Skrevet 5. oktober 2020 #18 Skrevet 5. oktober 2020 - At barn sannsynligvis blir uaktuelt. - At det å ha et kjæledyr er utrolig viktig for meg. - At jeg er psykisk syk, og selv om det er mulig for meg å ha lite symptomer over en lengre periode, så vil jeg mest sannsynlig aldri bli helt frisk. - At et sunt, varierende og aktivt sexliv er utrolig viktig for meg i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #19 Skrevet 5. oktober 2020 Har ibs og bæsjer opp til 15 ganger om dagen og det er høyt og brutalt, og er jeg ikke i umiddelbar nærhet til en do så går det i buksa. Så reiser, road trips, fester, restaurantbesøk og vennemiddager og kinobesøk og utflukter etc etc utgår. Anonymkode: 02276...433
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Skrevet 5. oktober 2020 Hun måtte akseptert at jeg jobber 10-13 timer i døgnet, og jeg ville aldri akseptert ei dame som eier grå joggebukse eller crocs. Anonymkode: 5dca6...f9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå