Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har da altså korte øyenvipper som står rett frem, og ja, går med på nervene! :frustrert: Finnes det en mascara der ute som gir lange og bøyde øyenvipper? Legg gjerne med pris også. :)

Endret av Freckles
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har du prøvd Sky High Curves fra Maybelline? Den er kjempebra, og koster bare ca 100 kroner. Greit å teste de rimeligere først, for kanskje du blir fornøyd med dem.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Har du prøvd Sky High Curves fra Maybelline? Den er kjempebra, og koster bare ca 100 kroner. Greit å teste de rimeligere først, for kanskje du blir fornøyd med dem.

Jeg hater denne mascaren :rodme: jeg ga den akkurat en second chance og ble om mulig enda mer irritert enn sist. synes den er stusselig uten noen spes. effekt. også er den så tørr!!

Skrevet

tips hvis du ikke finner noe du trives med:

leste i ELLE (julibladet) om The eyecurl.

siterer:

"Kate Moss har den alltid liggende i vesken, Catherine Zeta-Jones bruker den før enhver glamorøs fest, og Victoria Beckham kan ikke leve uten.

Vi snakker om The Eyecurl (kr 299.-) -en snacksy, liten batteridrevet krølltang som varmer opp mascaraen og former øyevippene ved å løfte og krølle. Ja, du leste riktig: Vippetangen skal kun brukes etter at du har tatt på mascara. Skummelt? Neppe, metoden skader ikke vippene og er helt trygg å bruke. Fåes kjøpt i enkelte skjønnhetssalonger og parfymerier. For mer info, fing Lulu's på tlf 38 04 40 44"

ut fra bildet ser den ikke større ut enn en mascara.

Skrevet (endret)

Man får og tak i eyecurl på lookfantasitc.

Eyecurl

Der koster den rundt 150 kr.

Endret av Pleier
Skrevet
Man får og tak i eyecurl på lookfantasitc.

Eyecurl

Der koster den rundt 150 kr.

oj - en sånn tror jeg at jeg må bestille og teste!

Skrevet (endret)

eyecurl funker veldig bra! men det er en forutsetning at du har maskara på vippene når du bruker den :)

Endret av shoegal
Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
eyecurl funker veldig bra! men det er en forutsetning at du har maskara på vippene når du bruker den  :)

Men er ikke det litt risikabelt da? Trodde man absolutt ikke skulle bruke vippetang etter amn hadde tatt på maskara,jeg... :forvirret:

Ja, Sky high curves er god den. Like god er Max Factor Lash Lift,men best er Makeup Store maskara....den er ikke dyr heller. Tror det rundt 130 jeg gav for den. Loreal og max Factors ligger rundt 100-lappen+/-

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjøpte Sky High Curves fra Maybelline, jeg. Synes den er kjempebra for meg. Takk, Lilith, og alle dere andre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...