Locoloco Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Hei, Jeg kjøpte en brukt norrøna goretex jakke, da jeg fikk denne i posten var den skitten, og jeg vasket denne.. Dum som jeg er vasket jeg den med vanlig omo color-plulver og tenkte dette ble god gomme. Når jeg tok den ut av maskinen var ytterlaget begynt å løsne noen plasser og det ble en "boblete" overflate noen plasser.. Er dette noe som kan fikses, eller nå jeg bare slå meg til ro med at jakka er ødelagt? Har googlet, men finner ingen svar😬
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Hør med Norrøna sitt verksted/systue. https://www.norrona.com/nb-NO/hjelp-meg/reparasjon/ Anonymkode: 3d0fc...dc2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 11 timer siden, Locoloco skrev: Hei, Jeg kjøpte en brukt norrøna goretex jakke, da jeg fikk denne i posten var den skitten, og jeg vasket denne.. Dum som jeg er vasket jeg den med vanlig omo color-plulver og tenkte dette ble god gomme. Når jeg tok den ut av maskinen var ytterlaget begynt å løsne noen plasser og det ble en "boblete" overflate noen plasser.. Er dette noe som kan fikses, eller nå jeg bare slå meg til ro med at jakka er ødelagt? Har googlet, men finner ingen svar😬 Hvor høy temperatur brukte du? 30 grader skal gå fint... Anonymkode: f3ecc...dbe
Locoloco Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor høy temperatur brukte du? 30 grader skal gå fint... Anonymkode: f3ecc...dbe Hadde 40 grader😬 synes ikke då godt på bildet, men det er små bobler rundt om på jakken nå..
Locoloco Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør med Norrøna sitt verksted/systue. https://www.norrona.com/nb-NO/hjelp-meg/reparasjon/ Anonymkode: 3d0fc...dc2 Hei, takk for tips, skal snakke med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå