AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Hvor kan man kjøpe ny sofa uten 6-12 uker leveringstid? Ser på diverse sofaer på Bohus, skeidar ol butikker og ser at det er veldig ofte laang leveringstid 😱 vi trenger om 4 uker og det er ingen aktuelle på Ikea. Har sett på finn også. Ønsker bare en vanlig hjørnesofa med ben som de har varianter av mange steder (ala Bolia scandinavia-stil). Anonymkode: 31e1d...b8d
Palma Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Er bare og høre om lagervare. Mange har ikke lagringskapasitet. Men bor du i nærheten av Oslo kan du jo prøve A-møbler. De har god lagring og har hatt en del på lager i sin tid
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Vi har veldig god erfaring med finn.no 😃 Anonymkode: e32a0...cd8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Ikea. Fikk min på under en uke. Anonymkode: 5321c...7f2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ikea Anonymkode: f5106...841 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ikea. Fikk min på under en uke. Anonymkode: 5321c...7f2 Som jeg skrev i innlegget er det ingen aktuelle på Ikea desverre. Hadde selvfølgelig vært deilig om det var det. 38 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har veldig god erfaring med finn.no 😃 Anonymkode: e32a0...cd8 Tråler finn daglig, men ikke noe aktuelt i nærheten desverre. Må også kunne leveres da vi ikke har mulighet å transportere selv og da krymper utvalget. 15 minutter siden, Rogadame said: Bolia leverte på 2 uker hos meg.. 45 minutter siden, Palma said: Er bare og høre om lagervare. Mange har ikke lagringskapasitet. Men bor du i nærheten av Oslo kan du jo prøve A-møbler. De har god lagring og har hatt en del på lager i sin tid 13 minutter siden, AnonymBruker said: Sofacompany Anonymkode: 06182...794 Takk for tips Anonymkode: 31e1d...b8d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 Er nok heller ikke noe problem å få kjøpe utstillingsmodeller, til en ok pris. Om det kan være ett alternativ. Anonymkode: 30546...874
Gjest Hummel34 Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg var innom et par møbelbutikker og spurte om de hadde noen utstillingsmodeller de ville bli kvitt - fikk napp hos flere og sofa på dagen👍🏻
altflyter Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 Hvis du skal ha en sofa på kort tid, så kan du ikke være så kresen. jeg valgte å kjøpe drømmesofaen og heller tåle å leve uten sofa en stund. Glad for det nå selv om det var litt ukomfortabelt å ikke ha sofa på flere uker!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 Bolia - fikk levert på 3 uker Anonymkode: 247f8...667
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er nok heller ikke noe problem å få kjøpe utstillingsmodeller, til en ok pris. Om det kan være ett alternativ. Anonymkode: 30546...874 2 minutter siden, Hummel34 said: Jeg var innom et par møbelbutikker og spurte om de hadde noen utstillingsmodeller de ville bli kvitt - fikk napp hos flere og sofa på dagen👍🏻 Takk for tips! Må passe med mål og være en farge vi kan leve med bare. 👌 2 minutter siden, altflyter said: Hvis du skal ha en sofa på kort tid, så kan du ikke være så kresen. jeg valgte å kjøpe drømmesofaen og heller tåle å leve uten sofa en stund. Glad for det nå selv om det var litt ukomfortabelt å ikke ha sofa på flere uker! Vi er ikke kresne, men den må jo få plass, ha høye nok ben til at støvsuger kommer under og tåle hard medfart av barn og dyr. Ante ikke at det tok flere måneder å skaffe sofa, vi er visst for godt vant med at møbler er på lager og har ikke kjøpt sofa ny før! 😂 Just now, AnonymBruker said: Bolia - fikk levert på 3 uker Anonymkode: 247f8...667 👌 Anonymkode: 31e1d...b8d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #14 Skrevet 6. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Må passe med mål og være en farge vi kan leve med bare. 👌 Vi er ikke kresne, men den må jo få plass, ha høye nok ben til at støvsuger kommer under og tåle hard medfart av barn og dyr. Ante ikke at det tok flere måneder å skaffe sofa, vi er visst for godt vant med at møbler er på lager og har ikke kjøpt sofa ny før! 😂 👌 Anonymkode: 31e1d...b8d Skal man ha en ny sofa fra bohus osv. så må man regne med laaang ventetid. Vært sånn så lenge jeg kan huske. Orker ikke sånt. Har kjøpt Søderhamn her. Anbefaler å ikke ha dyr i sofaen med mindre dere ønsker å kjøpe ny sofa hvert fjerde år. Mine barn får heller ikke lov til å hoppe eller være bajaser i sofaen - da får de gå ut. Mat spiser vi ved bordet. Anonymkode: f5106...841
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #15 Skrevet 6. oktober 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Skal man ha en ny sofa fra bohus osv. så må man regne med laaang ventetid. Vært sånn så lenge jeg kan huske. Orker ikke sånt. Har kjøpt Søderhamn her. Anbefaler å ikke ha dyr i sofaen med mindre dere ønsker å kjøpe ny sofa hvert fjerde år. Mine barn får heller ikke lov til å hoppe eller være bajaser i sofaen - da får de gå ut. Mat spiser vi ved bordet. Anonymkode: f5106...841 Og vi skal ha sofa vi kan spise i og dele med hoppende barn og herjende katt 😁 🥳🥳 Anonymkode: 31e1d...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #16 Skrevet 6. oktober 2020 Sofacompany endret leveringstiden nær dato for når vi skulle motta sofaen. Tror ventetiden ble 11 uker.... Sjekk ut bolia outlet på nettet, der ligger oversikt over hvilke sofaer som er på lager. Tidspunkt for levering kommer opp når du velger sofa. Anonymkode: 18065...c99 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #17 Skrevet 6. oktober 2020 Trademax leverte til meg på 3-4 dager. Du ser på nettsiden hvilke modeller de kan levere kjapt Anonymkode: 964fb...c64 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #18 Skrevet 6. oktober 2020 Finn eller også Tise kanskje? Kan dere eventuelt få noen til å kjøre den til dere, betale noen dere kjenner eller registrere småjobb? Anonymkode: 1667d...025
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #19 Skrevet 6. oktober 2020 Hadde tatt en til titt på Ikea. Hva med Vimle sofaen? Den er veldig god å sitte i, og vi satt sammen en hjørnesofa på en ettermiddag. Riktig nok pute få blåse seg opp i 72 timer før, men da har du en fin sofa som du evnt kan bytte trekk på. Anonymkode: dab40...233
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg ville brukt Finn. Ha på autosøk, ta kontakt med selger og du kan alltids (på forhånd) spørre om selger eller noen du kjenner kan hjelpe til med levering mot en liten sum penger. Anonymkode: 67bc4...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå