Gå til innhold

Mistet gifte ringen min i klosettet!!! HJELP!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å miste gifte ringen min i klosettet og flushet ned for fort før jeg skjønte det 😭 KRISE!!!!!!!  Fatter ikke hvor dum det går ann å bli!!! Hva f skal jeg gjøre nå??? Hvor kan jeg lete etter gifte ringen etter man har flushet ned?? Hvor havner den egentlig, altså jeg vet det er kloakken men hvor leter man? Jeg skal ut å finne gifte ringen min!!!!!! HJELP!!!!!😭😭

Anonymkode: b3bb4...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en rørlegger!

Anonymkode: cdef2...2ae

Gjest Oktoberkvinnen
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å miste gifte ringen min i klosettet og flushet ned for fort før jeg skjønte det 😭 KRISE!!!!!!!  Fatter ikke hvor dum det går ann å bli!!! Hva f skal jeg gjøre nå??? Hvor kan jeg lete etter gifte ringen etter man har flushet ned?? Hvor havner den egentlig, altså jeg vet det er kloakken men hvor leter man? Jeg skal ut å finne gifte ringen min!!!!!! HJELP!!!!!😭😭

Jeg har gjort det samme, og så lenge du har privat kloakk kan det være håp men er dere tilknyttet kommunale så skal det være megaflaks at de finner den. Den kan anses som tapt

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se på det fra en annen side da :

Nå er du FRI !

Anonymkode: d4a51...142

• Liker 4
Skrevet

Glem den ringen. Den ligger et sted rundt i det kommunale ledningsnettet. Siden ringen sannsynligvis er av gull? Med høy egenvekt. Så ligger den igjen et sted i rørene i bakken. Av og til tar folkene i vann og avløp opprensking i rørene. Da kan den dukke opp. Hør med kommunen. 

Anonymkode: 99f7c...6e3

Skrevet

Har du septiktank havner den der, men du har en, god jobb med å finne den igjen, vist ikke, er den umulig å finne

Tror jeg hadde ansett den som borte for alltid, og fiksa meg en ny 

Anonymkode: f177e...384

Skrevet

Kjøp ny, kommer til å være umulig å finne.

Anonymkode: ab489...502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...