Gå til innhold

Hva er sex for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe du gjøre bare fordi du er kåt? 

Anonymkode: 2d7d1...108

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg som er i et stabilt og nå langvarig forhold handler ikke bare sex om å være kåt. Det er jo en måte å gi kjærlighet og nærhet til hverandre. Som er en viktig del av et forhold. Men vi har jo forskjellig typer sex, noen ganger er det sånn intimt med mye kyssing og kos mens andre ganger er det litt mer hardhent og «puling». 

• Liker 2
Skrevet

Kjærlighet! Av og til ømt og forsiktig, det er veldig romantisk og fint. Mens andre ganger er det digg å bare knulle av kåthet, men da også med den jeg er glad i og forelsket i. ONS og fuckforhold gir meg ingenting og er helt meningsløst. 

Anonymkode: 60166...c15

• Liker 3
Skrevet

Flere? 

Anonymkode: 2d7d1...108

Skrevet

Handler bare om å få sprutet i noen for min del.

Anonymkode: fd087...0c7

Skrevet

Det kan handle om å få ren tilfredsstillelse når jeg er kåt, men ofte er det også nærhet, kos, føle tilhørighet, lek, flørt og en slags fysisk kommunikasjon. Nysgjerrighet også. Jeg elsker å utforske hans kropp og nytelse, og min. 

Likevel skal jeg ikke nekte for at det å få dekket et kroppslig behov er ganske så vesentlig del av det, for jeg hadde trolig mistet interesse for å ha sex med min kjære dersom det ikke var tilfredsstillende. Det er fordi det faktisk er tilfredsstillende, og jeg nyter og får orgasme som dekker (og opprettholder) det seksuelle behovet sex OGSÅ kan være mye mer enn det. 

Hadde det ikke vært tilfredsstillende hadde jeg nok mistet lysten totalt sett. Så ja, det fysiske behovet er temmelig vesentlig. At det faktisk blir tilfredsstilt. 

Elendig sex inspirerer ikke til mer av noe sex er og kan være. 

Anonymkode: a26dd...b41

Skrevet

Gleden av å gi kjærlighet som vil vare i evigheter🥰...men også for at vi skal holde oss uendelig kåte:humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...