Gå til innhold

Noen eksperter på jysk/flatpakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har satt sammen et skap fra denne serien før?

https://jysk.no/oppbevaring/garderobeskap/garderobeskap/plus/skap-vinderup-100x200-hvit

Har slitt i DAGESVIS med å forsøke å få inn skuffene, vet at jeg også forsøkte å hjelpe en bekjent av meg med samme skap for noen år siden og skuffene var problemet der også. Er det noe hokus pokus jeg ikke forstår? Godtar ikke å ha betalt 1500 for et skap hvor jeg ikke får inn en eneste skuff.. 

Anonymkode: 371f1...e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fulgt monteringsanvisningen?

Anonymkode: 0722f...fb1

Skrevet

Hadde aldri fått det til å ligne på et skap ellers 😅 Så ja, jeg har fult monteringsanvisningen hele veien..

ts

Skrevet

Kan du ha montert inn skuffsporene feil vei/opp ned/speilvendt? 

Siden du ikke får skuffene inn i sporene? 

Anonymkode: 77549...561

Skrevet

Jeg får dem inn i sporene men de stopper halvveis.. ifølge monteringsanvisningen skal det være rett vei, og jeg har sjekket og klødd meg i huet utallige mange ganger de siste dagene 😅 hva kan jeg gjøre? Kan jeg kreve pengene tilbake? det står jo så og si ferdig montert på rommet mitt, ikke det letteste i verden å returnere det haha.. 

ts

Skrevet

Den har jeg akkurat montert å. Fy fader, vi savnet Ikea når vi monterte Jysk😅 Det var no herk men det var så fint å få noe «ikke alle andre har». Kan du legge ut bilde av skuffedelen og skinnene?

Anonymkode: e901a...738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...