AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Noen som har satt sammen et skap fra denne serien før? https://jysk.no/oppbevaring/garderobeskap/garderobeskap/plus/skap-vinderup-100x200-hvit Har slitt i DAGESVIS med å forsøke å få inn skuffene, vet at jeg også forsøkte å hjelpe en bekjent av meg med samme skap for noen år siden og skuffene var problemet der også. Er det noe hokus pokus jeg ikke forstår? Godtar ikke å ha betalt 1500 for et skap hvor jeg ikke får inn en eneste skuff.. Anonymkode: 371f1...e21
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Har du fulgt monteringsanvisningen? Anonymkode: 0722f...fb1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Hadde aldri fått det til å ligne på et skap ellers 😅 Så ja, jeg har fult monteringsanvisningen hele veien.. ts Anonymkode: 371f1...e21
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Kan du ha montert inn skuffsporene feil vei/opp ned/speilvendt? Siden du ikke får skuffene inn i sporene? Anonymkode: 77549...561
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg får dem inn i sporene men de stopper halvveis.. ifølge monteringsanvisningen skal det være rett vei, og jeg har sjekket og klødd meg i huet utallige mange ganger de siste dagene 😅 hva kan jeg gjøre? Kan jeg kreve pengene tilbake? det står jo så og si ferdig montert på rommet mitt, ikke det letteste i verden å returnere det haha.. ts Anonymkode: 371f1...e21
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Den har jeg akkurat montert å. Fy fader, vi savnet Ikea når vi monterte Jysk😅 Det var no herk men det var så fint å få noe «ikke alle andre har». Kan du legge ut bilde av skuffedelen og skinnene? Anonymkode: e901a...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå