AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Er så usikker på hva jeg skal velge Anonymkode: 7c5c4...f43
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Man kjøper ikke stelleveske til vognen, da... Skjønner ikke de spørsmålene, jeg. Du kan kjøpe hvilken som helst stelleveske, og bruke i kombinasjon med den vognen, og hvilken som helst annen vogn. Det er en veske til å ha stelleting i, den har ingenting med vognen å gjøre. Så velg en veske du liker, helt uavhengig av hvilken vogn du har. Se etter god plass, og mange praktiske lommer. Anonymkode: 57f17...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kjøper ikke stelleveske til vognen, da... Skjønner ikke de spørsmålene, jeg. Du kan kjøpe hvilken som helst stelleveske, og bruke i kombinasjon med den vognen, og hvilken som helst annen vogn. Det er en veske til å ha stelleting i, den har ingenting med vognen å gjøre. Så velg en veske du liker, helt uavhengig av hvilken vogn du har. Se etter god plass, og mange praktiske lommer. Anonymkode: 57f17...3cc Dette. Hva har stelleveske med vognmerket å gjøre? De fleste stellevesker er da universale. For å svare på spørsmålet: jeg har Petite Cherie stellesekk og Bugaboo-vogn. Anonymkode: 546df...bfa
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Dere skjønner vel at hun spør hvilken stelleveske som også passer til vognen. Er jo et helt forståelig spørsmål. Vi har kjøpt Kaos stellesekk til vår Bugaboo. Veldig grei siden man kan ha den på ryggen, og festes fint til vognen. Anonymkode: 61361...a56
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere skjønner vel at hun spør hvilken stelleveske som også passer til vognen. Er jo et helt forståelig spørsmål. Vi har kjøpt Kaos stellesekk til vår Bugaboo. Veldig grei siden man kan ha den på ryggen, og festes fint til vognen. Anonymkode: 61361...a56 Nei, helt ærlig, jeg skjønner ikke hva du mener med "som også passer til vognen". ALLE stellevesker passer til vognen?? Hva er det du mener med "Ikke passer", da? ALLE stellevesker kan helt fint festes på vognen. Det er bare å henge den over styret, det? Seriøst, på hvilken måte tenker du at en stelleveske IKKE kan det? Stellevesker kommer med en lang skulderreim. Ta reimen, heng den over styret, og tadaa, den passer til vognen... Stelleveske er ikke noe man kjøper til vognen. Den har null og nada med vognen å gjøre. Det er som å si at man skal kjøpe en stelleveske til bilen.. Anonymkode: 57f17...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere skjønner vel at hun spør hvilken stelleveske som også passer til vognen. Er jo et helt forståelig spørsmål. Vi har kjøpt Kaos stellesekk til vår Bugaboo. Veldig grei siden man kan ha den på ryggen, og festes fint til vognen. Anonymkode: 61361...a56 Hvordan passer til vognen? Fargen og utseende? For det kommer jo an på hvilken farge hun har på vognen. Eller om den kan festes? Min stellesekk kom med universale vognkroker. De passer alle vogner. Anonymkode: 546df...bfa
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Synes ikke spørsmålet var dumt, bugaboo har jo ikke sånn knekk på håndtaket, så det er faktisk vanskelig å få stellebag til å henge fint! Anonymkode: 54d79...d78
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke spørsmålet var dumt, bugaboo har jo ikke sånn knekk på håndtaket, så det er faktisk vanskelig å få stellebag til å henge fint! Anonymkode: 54d79...d78 Det finnes universalkroker, som kan brukes på alle vogner, som går helt fint å henge stellebagen i uansett vogn. Så lenge man bruker bagdel, går det også helt fint å henge stellevesken slik at reimen hviler helt nedpå bagdelen. Anonymkode: 57f17...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå