Ok123 Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Rundt påsketider oppdaget vi en mus under kjøkkenbenken, fikk satt opp felle og ttt den dapølgende natt. I går var det jammen meg kommet en mus til oss igjen, lå levende i musefella da jeg stod opp og med grøss og gru bar jeg den ut og slapp den løs. i kveld oppdaget jeg enda en mus i søppelskuffen. Det er hull bakerst der så den kan gå ned under benken. Vi bor i rekkehus med barn og hund så døra går ofte opp og igjen her, men jeg vil ikke ha mus i hus. Har satt opp ny felle nå, men dette kan ikke fortsette. Er det noen som vet om noen tips til ting som fungerer for å holde musen borte? Jeg synes det er ekkelt, jeg synes det er ubehagelig og ta livet av en mus og jeg er livredd for at de skal gnage på ledninger og utløse evt brannfare. alle tips og triks ønskes!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Har dere prøvd å tette inngangen den har til kjøkkenskapet? Den kommer seg sikkert inn ved siden av røret eller noe. Tett igjen der, så slipper dere at det kommer inn flere. Anonymkode: 22a7d...e92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå