AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Kort fortalt: Jeg sa til kjæresten min at jeg hadde drømt at jeg ble voldtatt og at jeg likte det I DRØMMEN. Denne drømmen plaget meg noe som førte til at jeg fortalte han om denne drømmen og vi begynte å snakke om "playrape" i sex akten. Jeg har sagt at jeg DRØMTE at jeg likte det, jeg liker det selvfølgelig ikke, det var i DRØMMEN. Jeg synes det er rart at jeg drømte dette, jeg tror ikke han forstår meg. Nå er jeg så lei av maset om å gjøre det, jeg har sagt jeg ikke har lyst, og han snakker om det nesten hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Takk for svar. Anonymkode: 951a7...80c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt: Jeg sa til kjæresten min at jeg hadde drømt at jeg ble voldtatt og at jeg likte det I DRØMMEN. Denne drømmen plaget meg noe som førte til at jeg fortalte han om denne drømmen og vi begynte å snakke om "playrape" i sex akten. Jeg har sagt at jeg DRØMTE at jeg likte det, jeg liker det selvfølgelig ikke, det var i DRØMMEN. Jeg synes det er rart at jeg drømte dette, jeg tror ikke han forstår meg. Nå er jeg så lei av maset om å gjøre det, jeg har sagt jeg ikke har lyst, og han snakker om det nesten hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Takk for svar. Anonymkode: 951a7...80c Hvorfor ikke bare prøve det en gang? Anonymkode: 71100...b81 4
-Titania- Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Du må nok være tydeligere på at du IKKE vil prøve dette. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Rop NEI!!!!!!! Og be han dea til helvete og vokse opp. Anonymkode: fe29f...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Er det du som også hadde en fantasi om trekant der den ferske typen din allerede hadde funnet en potensiell jente dere kunne leke dere med? Anonymkode: 6918b...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rop NEI!!!!!!! Og be han dea til helvete og vokse opp. Anonymkode: fe29f...7fe Kanskje han tolker det som starten på playrapen? Anonymkode: 71100...b81 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 Det er bare syke folk som tenner på at de voldtar noen, selv om det er «på lek». Anonymkode: 2302a...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare syke folk som tenner på at de voldtar noen, selv om det er «på lek». Anonymkode: 2302a...1cb Usikker på om akkurat det stemmer. Det er ikke sånn at en styrer hva en tenner på nødvendigvis. Men det er bare syke folk som ikke ser noe galt i voldtekt så klart. Typen til TS må ta et nei for et nei og slutte å mase. TS, det er viktig at du står på ditt og ikke lar deg presse, selv om det kanskje føles vanskelig. Anonymkode: 0ca4c...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare syke folk som tenner på at de voldtar noen, selv om det er «på lek». Anonymkode: 2302a...1cb Å tenne på playrape er ikke noe i nærheten av voldtekt da. Det er faktisk den vanligste fantasien å ha. Forskjellen er at det er frivillig med en du VIL ha sex med, og bli dominert. Ikke noe sykt med dette. Det som derimot er sykt, er å prøve å presse noen til å prøve seksuelle ting de ikke ønsker, enten dette, anel, oralsex etc. Anonymkode: d7101...a07 5
Fioljenta Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) For noen år siden leste jeg om folk som tente på tanken om å bli voldtatt. Jeg husker å tenke at det var veldig rart, så jeg leste hele artikkelen og husker den fortsatt. Årsaken var selvsagt ikke at de ønsket å bli voldtatt! Men at de ønsket en mann som viser hva han vil ha. En som oste av synlig begjær, og likevel tok hensyn. En med kjærlig kontroll. Og man kan føle seg både hjelpeløs og elsket samtidig. Så, i stedet for å playrape, så kan dere kanskje prøve litt forsiktig dominanslek? Men sørg for at leken er preget av lek, nysgjerrighet, respekt og kjærlighet. Og - ikke minst - frihet til å avbryte når som helst! Hvis dere vil prøve, bør dere begynne veldig, veldig forsiktig og ha en god dialog. Bli aldri med på noe du er usikker på. Det kan jo tenkes grensen din går ved at han ser på deg med sultent begjær eller holder deg inntil ham i et kyss som varer litt lengre enn du hadde tenkt. 💜 Endret 5. oktober 2020 av Fioljenta 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å tenne på playrape er ikke noe i nærheten av voldtekt da. Det er faktisk den vanligste fantasien å ha. Forskjellen er at det er frivillig med en du VIL ha sex med, og bli dominert. Ikke noe sykt med dette. Det som derimot er sykt, er å prøve å presse noen til å prøve seksuelle ting de ikke ønsker, enten dette, anel, oralsex etc. Anonymkode: d7101...a07 Kan forstå pirringen med å være underdanig og bli dominert. MEN å leke at en blir voldtatt... det er langt mer på marerittsiden enn ønskesiden for min del i alle fall. Hadde aldri tent på at mannen min skulle leke han var en fremmed som overmannet og voldtok meg. Fy 😱 Anonymkode: 2302a...1cb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg kan absolutt kjenne på mye tenning ved tanken på at en mann (jeg kjenner og stoler på) .."tvinger" meg til sex, holder meg fast og tar for seg... Men det krever jo at man faktisk kjenner hverandre veldig godt, at man ikke gjør noe som fysisk vondt (med mindre man liker slik 🥳) og at man stopper på sekundet om den andre ikke ønsker mer. K 35 Anonymkode: 989b4...f48
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å tenne på playrape er ikke noe i nærheten av voldtekt da. Det er faktisk den vanligste fantasien å ha. Forskjellen er at det er frivillig med en du VIL ha sex med, og bli dominert. Ikke noe sykt med dette. Det som derimot er sykt, er å prøve å presse noen til å prøve seksuelle ting de ikke ønsker, enten dette, anel, oralsex etc. Anonymkode: d7101...a07 Perverst å tenne på voldtekt og vold. Men er jo ikke forbudt å være pervers så lenge du ikke voldtar. Anonymkode: ed70a...e2a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Skrevet 5. oktober 2020 Det er jo faktisk sånn egentlig den underdanige som har kontrollen. Så ja man blir kanskje "brukt" og "kontrollert", men man styrer faktisk mye av selve akten selv. Vi har ikke drivi noe særlig med playrape, men en del med dominanse. Jeg anbefaler å i det minste prøve, men være veldig tydelige på grenser, hvor langt man kan gå og såklart ha sikkerhetsord. Anonymkode: 98170...be7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #16 Skrevet 5. oktober 2020 Hvorfor skriver dere at hun burde prøve når hun sier i innlegget at hun ikke vil?? Anonymkode: 6765e...681 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #17 Skrevet 5. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt: Jeg sa til kjæresten min at jeg hadde drømt at jeg ble voldtatt og at jeg likte det I DRØMMEN. Denne drømmen plaget meg noe som førte til at jeg fortalte han om denne drømmen og vi begynte å snakke om "playrape" i sex akten. Jeg har sagt at jeg DRØMTE at jeg likte det, jeg liker det selvfølgelig ikke, det var i DRØMMEN. Jeg synes det er rart at jeg drømte dette, jeg tror ikke han forstår meg. Nå er jeg så lei av maset om å gjøre det, jeg har sagt jeg ikke har lyst, og han snakker om det nesten hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Takk for svar. Anonymkode: 951a7...80c Du skal ikke bli med på det. Det er det to hovedgrunner til det. 1. Du har ikke lyst. 2. Denne mannen respekterer ikke engang grensene dine nå, men maser og styrer på for å få lov til å liksomvoldta deg selv om du sier nei. Når han ikke er istand til å forstå og respektere grensene dine nå som seg selv engang, kan en liksomvoldtekt veldig fort bli en ekte voldtekt. For hvordan i all verden skal du kunne stole på at han respekterer et nei fra deg når han er gått inn i rollen som voldtektsmann? Anonymkode: b5fbd...851 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå