AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Hei! Vi har kjøpt hus hvor i egenerklæring fra forrige eier står det under skadedyr: Fjernet 4 mus de siste 5 årene. Mus var ingen problem og svært sjeldent tilfeller, sa de. Nå har vi bodd her 5 uker og fra i går til i dag har vi tatt 3 mus. 2 på loft, 1 på kjøkkenet under vasken. Skal vi/bør vi melde fra hvis det utvikler seg videre til et problem? Anonymkode: 5308b...564
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Det er ekstremt museår i år så det er jo greit å ha det i bakhode også da. Men fortsetter dere med musefangsten kan dere jo melde fra? Anonymkode: 419b8...181 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Om det stemmer er det jo ikke løgn. Det de har opplevd før kan jo ikke sikre dere mot at dere får en annet opplevelse i fremtiden. "Aldri vært lekkasje mens vi har bodd her" er like sant selv om dere opplever lekkasje første dag dere flytter inn 🤷 Ekstremt mye mus i år, spesielt akkurat nå, så kanskje dere bare er uheldige. Og kanskje de som bodde der før hadde katt? Anonymkode: 5f91f...64f 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 I fjor hadde vi ikke en eneste mus, i år har vi tatt en, men hører det er flere her. Vi har akkurat satt opp fellene. Og som nevnt over her, det er mye mus i år. Så det kan nok stemme at de ikke har vært plaget med det. Anonymkode: 60a52...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Det er da ikke noe løgn det da! Dere får bare kvitte dere med det dere har med hjelp av skadedyrkontrollen og slutt å syte. Anonymkode: c0b06...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Vi opplevde mus i fjor i Huset vårt for første gang. Hørte dem vandre oppe himlingen hos oss. Var kjempe ekkelt! Eide huset i 6 år. Vi satt på musenetting, og ble kvitt de til slutt. Anonymkode: 566d7...137
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 De kunne lyge om antall mus, men det kan ikke dere bevise.. men iom dere har forsikring, hadde forhørt meg med de. Vet det er ei som kjøpte leilighten sin med masse rotter, da angret ho kjøpet og fikk pengene sine tilbake. Anonymkode: 566d7...137
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De kunne lyge om antall mus, men det kan ikke dere bevise.. men iom dere har forsikring, hadde forhørt meg med de. Vet det er ei som kjøpte leilighten sin med masse rotter, da angret ho kjøpet og fikk pengene sine tilbake. Anonymkode: 566d7...137 Må være forskjell på hva man kan forvente i et hus kontra en leilighet? Jeg har bodd i rekkehus, og der var det mus. Første natten hørte vi det kravle i veggen bak sengen😟 Fikset det med skadedyrbekjemper. Men hadde jeg opplevd det samme i en leilighet, da hadde jeg nok tatt det med selger. Anonymkode: cccbf...3a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå